TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ny cd spiller i mr2

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #307056  av JK86
 
har en 91 mod mr2 og tenkte jeg skulle bytte cd spiller da den originale takka helt for seg. etter og ha tatt ut den ganle kom problemet. det finnes vel ikke noe overgang som gjør detta enkelt.? noen andre som har bytta cd spilller i mr2 her? må alt kobles opp fra bunn av?
 #307086  av JK86
 
har den overgangen. men den passer ikke inn i original koblnga. har jo bare en liten møkka plugg som gikk inn i originalforsterkeren.
 #307141  av JK86
 
løsning? forslag?
 #307168  av Tiendreal
 
ser ut som en rebuild er lettest da... kutt av den gamle kontakta og spleis med ISO-en, skal holde tunga rett men er du fingernem og har koblingsjema så er det lett
 #307186  av JK86
 
var vel egentlig det jeg regna med. får prøve og ha tunga i rett munn og gyve løs på det i løpet av uka. kjipt og kjøre uten noe musikk
 #307193  av JK86
 
så klart. :) trenger en magisk plugg som får alt til og bli bra og får spilleren min til og fungere. samtidig hadde det vært flott om den ga meg litt ekstra hester og kanskje litt nysnø før jul. :D dere fikser dette sant? med rabatter hehe
 #308146  av @lpher
 
JK86 skrev:så klart. :) trenger en magisk plugg som får alt til og bli bra og får spilleren min til og fungere. samtidig hadde det vært flott om den ga meg litt ekstra hester og kanskje litt nysnø før jul. :D dere fikser dette sant? med rabatter hehe

Shure thing...but its gonna cost ya :mrgreen:
 #308176  av JK86
 
lekkert :D :D
 #308185  av lexusmann
 
JK86 skrev:så klart. :) trenger en magisk plugg som får alt til og bli bra og får spilleren min til og fungere. samtidig hadde det vært flott om den ga meg litt ekstra hester og kanskje litt nysnø før jul. :D dere fikser dette sant? med rabatter hehe

Offtopic, men knallmorsomt!!!! :D :D