TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • spørsmÃ¥l rundt AVIC 900bt

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #309302  av Kanakkas
 
Hei folkens.

Er det noen her som har kjennskap til Pioneers AVIC 900-bt??
Skal mest sansynlig få montert en sånn i bilen til kona som er en -08 Vectra.

Noen som er fornøyd eller missfornøyd med denne? eller har noen tips rundt denne

kom gjerne med possitive og negative sider.
 #309419  av @lpher
 
Har endel kjennskap til denne spilleren ja...

Oppstartstid er fks. en av spørsmålene en Pioneer-selger IKKE ønsker seg om denne spilleren. Vi klokket denne til 1min og 10sekund!!! (fra "tenning på" til touchscreen'en var motagelig for vår input)
Men...Pioneer har nå "Pynta" på firmwaren slik at spilleren (ikke navi.) vil begynne å fungerer etter roughly halve den tiden. Men...fremdeles er ikke dette holdbart til ett såpass dyrt produkt spør du meg...

I denne prisklassen vurderer du heller Kenwoods DNX5220BT:
http://www.kenwood.no/aspx/produkt/prdi ... ?plid=1337

And...just for the record...vi selger begge disse spillerne... The thing is...eierne av sistnvnte spiller er VESENTLIG mer fornøyde ;)
 #309635  av Kanakkas
 
Det var jo frøktlig lang oppstartstid ja, men ellers er vel spilleren i kjent Pioneer kvalitet?? Tenker på mottakerdel i radio og lyd gjengivelse.

Pratet med verkstedet som skulle montere denne og de kunne prøvemontere den slik at jeg fikk testet før jeg bestemte meg endelig.
 #310559  av @lpher
 
Kanakkas skrev: Det var jo frøktlig lang oppstartstid ja, men ellers er vel spilleren i kjent Pioneer kvalitet?? Tenker på mottakerdel i radio og lyd gjengivelse.
Yepp...
Kanakkas skrev: Pratet med verkstedet som skulle montere denne og de kunne prøvemontere den slik at jeg fikk testet før jeg bestemte meg endelig.
Ahh...