TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ny kabel til Jensen spiller

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #311816  av ErikG
 
Kjøpte en brukt Jensen spiller her. Han glemte å sende med kabelen som kobles til håndbrekket, men sendte den senere med posten. Det som så har skjedd er at kabelen har detti ut av konvolutten på veien og er blitt borte. Noen som vet hvor man evnt kan få tak på en ny kabel fra?
 #312330  av @lpher
 
ErikG skrev:Kjøpte en brukt Jensen spiller her. Han glemte å sende med kabelen som kobles til håndbrekket, men sendte den senere med posten. Det som så har skjedd er at kabelen har detti ut av konvolutten på veien og er blitt borte. Noen som vet hvor man evnt kan få tak på en ny kabel fra?
Usikker på om det er noeon som importerer Jensen bilstereo lengre...vil derfor tro det blir MYE rimeligere...og ikke minst enklere å få reparert den gamle pluggen...
 #312353  av ErikG
 
Mangler jo hele kontaktstykket. Ska få til å koble opp, men blir jo litt yalla
 #312675  av @lpher
 
ErikG skrev:Mangler jo hele kontaktstykket. Ska få til å koble opp, men blir jo litt yalla
Dette er konsekvensen av at Jensen navnet er ødelagt (de var meget bra for en del år siden) og stort sett nå består av produkter produsert i ymse forskjellige asia fabrikker...

SÃ¥ koble kablene du ;)
 #312679  av ErikG
 
Er litt rart synes jeg. Har nå prøvd å godse ett og ett stikk inn på spilleren der kontakten skulle vært, men allikavell får jeg ikke sett DVD. Noen som har noen tips?
 #312790  av @lpher
 
ErikG skrev:Er litt rart synes jeg. Har nå prøvd å godse ett og ett stikk inn på spilleren der kontakten skulle vært, men allikavell får jeg ikke sett DVD. Noen som har noen tips?
Alle multimediaspillere har en "parking brake" ledning. Som i utgangspunktet er tiltenkt tilkoblet håndbrekk, slik at man ikke kan se video under kjøring. Denne kan man fks. heller koble til jord, slik at man får velge selv...når man vil se film ;)
 #312793  av ErikG
 
Det vet jeg, men har godset alle inngangene bak i der kontakten skal inn uten at det funka, men har fått en kode nå jeg skal prøve som hacker spilleren så jeg slipper kabelen.