TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Aktiv sub.

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #314578  av Zept
 
Heisann, noen som har noe erfaring med aktive suber som er så små at man får de under setet på en MR2? Som f.eks denne fra Biltema, sier seg jo selv at det ikke er noen Pioneer, når den koster 1000 spenn. Anyhow, noen som har testet denne? Eller prøvd noen andre små bassere man får lett klemt inn i en MR2 Mk2 alà 1991?

//T
 #314579  av lexusmann
 
Er det ikke bedre med denne løsninga da?? http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736
må ha forsterker, men alle dagens forsterkere har delefiltre innebygd...
 #314644  av chris
 
Zept skrev:Heisann, noen som har noe erfaring med aktive suber som er så små at man får de under setet på en MR2? Som f.eks denne fra Biltema, sier seg jo selv at det ikke er noen Pioneer, når den koster 1000 spenn. Anyhow, noen som har testet denne? Eller prøvd noen andre små bassere man får lett klemt inn i en MR2 Mk2 alà 1991?

//T
Hvis du ikke ønsker en slik løsning som lexusmann viser til, så må du nesten bare se på målene og måle hva som går under setet. Det er ikke noe særlig trøkk i de, men de gir litt ekstra på øvre bassdel. For øvrig er det utrolig dårlig plass under setene i mr2. Pioneer bassen går ikke, og den er i hvert den minste VI har :)
 #314716  av angrykid
 
Du har ca 5 cm under hvert sete, men da vil stålet som er under setene være så vidt borti det som du har under.. :) Jeg vet, har en 4-kanals forsterker på 5.3cm liggende under passasjersetet, og det tar borti en del.
 #314774  av inzane2012
 
jeg hadde den der 8" aktiv tubesubben fra biltema, satt den oppå boksen bak setet, funket helt greit, gå litt mer "omf" men så bytta jeg til den rockford suben som lexusmannen kom med og det var som å natt og dag! så vil heller oppfordre deg til å spare litt mer penger å heller kjøpe den med forsterker, sår myyyyye mer igjen for den pluss at det ikke koster så mye mer heller