TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Anbefaling av frontsett til MK2 MR2 - Polk Audio MM6501!

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #319776  av ReWrite
 
Kjøpte disse via @lpher her på forumet, og kan ikke si noe annet enn at jeg er strålende fornøyd.

For en fantastisk oppløsning på lyden, og høytalerne er ikke innspillt enda engang.. Kjørte meg en 45 mins kjøretur etter montering bare for og nyte lyden av dem, og for første gang på lenge gleder jeg meg til og stå opp tidlig i morgen for og kjøre på jobb.. :-D

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Passer rett inn i MK2 MR2, måtte ikke kappe eller noe, men måtte lage et par nye skruehull. Litt mindre bass enn RFene som satt der før, men hjelpe meg så mye bedre kvalitet det var på lyden. Bassen får jeg uansett fra 10" bak ryggen. Så det var overhode ikke noe problem.

Løp og kjøp om man skal investere i nytt frontsett!
 #319846  av @lpher
 
ReWrite skrev:Kjøpte disse via @lpher her på forumet, og kan ikke si noe annet enn at jeg er strålende fornøyd.

For en fantastisk oppløsning på lyden, og høytalerne er ikke innspillt enda engang.. Kjørte meg en 45 mins kjøretur etter montering bare for og nyte lyden av dem, og for første gang på lenge gleder jeg meg til og stå opp tidlig i morgen for og kjøre på jobb.. :-D

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Passer rett inn i MK2 MR2, måtte ikke kappe eller noe, men måtte lage et par nye skruehull. Litt mindre bass enn RFene som satt der før, men hjelpe meg så mye bedre kvalitet det var på lyden. Bassen får jeg uansett fra 10" bak ryggen. Så det var overhode ikke noe problem.

Løp og kjøp om man skal investere i nytt frontsett!

Nice! :D Foresten...vilken forsterker er det som driver Polk'ene?

Har tinga på ett par slike for montering i GS'en jeg også ;)
 #320551  av chris
 
Espen-S skrev:Mye er prisen på ett polk momo front sett a? :)
Polk's Momo-serie er utgått, og erstattet av nye Mobile Monitor (MM)-serie. Men jeg har et sett med Polk Momo MMC6500 (6,5" komp sett) som har stått utstilt i butikken vår som jeg kan selge billig. Om du er interessert, send meg en mail på christian@bilradiospes.no :)