TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • FÃ¥r ikke spilt av DivX filmer pÃ¥ min JVC KD-AVX22

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #325435  av GhostRider88
 
hei.

Jeg har et lite problem med JVC KD-AVX22 spilleren som jeg ikke finner ut av.http://www.jvc.no/product.php?id=KD-AVX22E&catid=100118

Jeg prøver å spille av divx filmer men det kommer kun lyd. Vet at spilleren har en egen divx registeringkode og jeg har tastet inn denne koden under "register device" i Divx player og spilt av denne registeringsvideoen. Men også denne videoen viser ikke noe bilde, kun lyd.

Har noen vært borti dette og vet evt hva jeg må gjøre for å spille av divx filmer?

Setter veldig stor pris på svar :)
 #325439  av chris
 
GhostRider88 skrev:hei.

Jeg har et lite problem med JVC KD-AVX22 spilleren som jeg ikke finner ut av.http://www.jvc.no/product.php?id=KD-AVX22E&catid=100118

Jeg prøver å spille av divx filmer men det kommer kun lyd. Vet at spilleren har en egen divx registeringkode og jeg har tastet inn denne koden under "register device" i Divx player og spilt av denne registeringsvideoen. Men også denne videoen viser ikke noe bilde, kun lyd.

Har noen vært borti dette og vet evt hva jeg må gjøre for å spille av divx filmer?

Setter veldig stor pris på svar :)
Får du til å vise DVD filmer da? Hvis ikke, så har du glemt å montere "parking brake"-ledningen (den grønne). Den skal i så fall jordes. Hvis du får til DVD, men ikke DivX, da vet jeg ikke :P
 #325442  av GhostRider88
 
chris skrev:
GhostRider88 skrev:hei.

Jeg har et lite problem med JVC KD-AVX22 spilleren som jeg ikke finner ut av.http://www.jvc.no/product.php?id=KD-AVX22E&catid=100118

Jeg prøver å spille av divx filmer men det kommer kun lyd. Vet at spilleren har en egen divx registeringkode og jeg har tastet inn denne koden under "register device" i Divx player og spilt av denne registeringsvideoen. Men også denne videoen viser ikke noe bilde, kun lyd.

Har noen vært borti dette og vet evt hva jeg må gjøre for å spille av divx filmer?

Setter veldig stor pris på svar :)
Får du til å vise DVD filmer da? Hvis ikke, så har du glemt å montere "parking brake"-ledningen (den grønne). Den skal i så fall jordes. Hvis du får til DVD, men ikke DivX, da vet jeg ikke :P
har kun prøvd med divx filmer, så må prøve med dvd før jeg vet det :) Kommer jo lyd når jeg spiller av divx filmene men ikke bilde. syns det er rart.
 #325453  av GhostRider88
 
Da er det nok denne grønne ledningen som ikke er montert. Jeg får heller ikke spilt av dvd film, kommer bare lyd. Kommer en blinkende rute med "håndbrems" når jeg starter filmen, så stopper denne når lyden kommer.

Kan ikke si jeg har sett denne grønne håndbrems ledningen. Hvor ligger denne sånn ca ? Regner med at den bak selve spilleren blant de andre ledningene...
Har du en beskrivelse av hvordan jeg skal gå frem ?
 #325458  av chris
 
GhostRider88 skrev:Da er det nok denne grønne ledningen som ikke er montert. Jeg får heller ikke spilt av dvd film, kommer bare lyd. Kommer en blinkende rute med "håndbrems" når jeg starter filmen, så stopper denne når lyden kommer.

Kan ikke si jeg har sett denne grønne håndbrems ledningen. Hvor ligger denne sånn ca ? Regner med at den bak selve spilleren blant de andre ledningene...
Har du en beskrivelse av hvordan jeg skal gå frem ?
Den grønne ledningen går ut på baksiden av spilleren, er merket med parking brake, parking switch eller lignende. Den legger du til jord (eller kobler den sammen med jordledningen - den sorte). Dermed har du full tilgang til å se film ;)
 #325464  av GhostRider88
 
chris skrev:
GhostRider88 skrev:Da er det nok denne grønne ledningen som ikke er montert. Jeg får heller ikke spilt av dvd film, kommer bare lyd. Kommer en blinkende rute med "håndbrems" når jeg starter filmen, så stopper denne når lyden kommer.

Kan ikke si jeg har sett denne grønne håndbrems ledningen. Hvor ligger denne sånn ca ? Regner med at den bak selve spilleren blant de andre ledningene...
Har du en beskrivelse av hvordan jeg skal gå frem ?
Den grønne ledningen går ut på baksiden av spilleren, er merket med parking brake, parking switch eller lignende. Den legger du til jord (eller kobler den sammen med jordledningen - den sorte). Dermed har du full tilgang til å se film ;)
Da skjønte jeg mye mer :) tusen takk. Da er det bare å handle inn overgang.
 #325639  av GhostRider88
 
da var ledningen jordet og problemet løst :) La ledningen til den svarte jordings-ledningen så nå kan jeg se på film mens jeg kjører ;) :twisted: :roll:

Men fikk smertelig erfare at disse to plast festene der hvor askebegeret er plasser, er veldig skjøre å utsatt... brak likeså godt begge to. Men men, de har jo ikke noe videre funksjon enn at du holder dash-dekselet litt bedre på plass når ikke skruene er i. visuelt så gjør det ikke noe.

Blir på den andre siden, lettere å evt ta av dash dekselet igjen :P