TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • dobbel DIN i landcruiser-06mod

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #338501  av Ã¸.f
 
Hei :D
Driver og leter etter en dobbel-din spiller for å ha i landcruisern.
Finnes det overganger som gjør at det bare blir "plug in"?
Hva er å anbefale til en fornuftig pris? krav er at den spiller dvd og forsterker-delen er bra.
Tenkte å bruke org.høytalere og satse på god diskant og mellom-tone. sub/monoblokk har jeg liggende som jeg tenkte å bruke. Er ikke ute etter "konkuranse-lyd",men at det er noen hakk bedre enn orginalt :)
mvh
Øyvind
 #338878  av @lpher
 
ø.f skrev:Hei :D
Driver og leter etter en dobbel-din spiller for å ha i landcruisern.
Finnes det overganger som gjør at det bare blir "plug in"?
Hva er å anbefale til en fornuftig pris? krav er at den spiller dvd og forsterker-delen er bra.
Tenkte å bruke org.høytalere og satse på god diskant og mellom-tone. sub/monoblokk har jeg liggende som jeg tenkte å bruke. Er ikke ute etter "konkuranse-lyd",men at det er noen hakk bedre enn orginalt :)
mvh
Øyvind
Du har ikke sett denne da? :D
viewtopic.php?f=46&t=33639

Om det er standard spiller uten original ekstern forsterker i din bil, så finnes det en veldig enkel plug and play løsning ihvertfall :)
Du har denne spilleren? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 581334.jpg
 #338942  av Ã¸.f
 
Hei :)
Det er den spilleren som du linket til som står orginalt i vår bil også :)
Kan du regne tilbud på den spilleren du anbefalte,samt sånn overgangs-kabel slik at jeg slipper å måtte kutte ledninger osv.

Trenger også: 1stk phonokabel,pluss og jordkabel samt sikringsholder(gjerne et kit som kan gi tilstrekkelig strøm til power-monoblokken).Er jo begrenset hvor høyt jeg kan spille pga "frontsettet".
Om dere har ferdigbyggd lukket kasse til en RF 15" power sub,så ta gjerne den med i tilbudet 8)
Send gjerne PM
mvh
Øyvind