TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Originalspiller T25

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #341458  av Thomassen
 
Er det flere enn jeg som har problemer med originalspilleren i Avensis T25.. Jeg plages nå i den kalde årstiden med at det er nesten umulig å spille CD-plater når bilen og spilleren er kald.. Da knitrer det og skurrer av en annen verden i høytallerne.. Dette skjer ikke med radioen, så det må være CD-spilleren som ikke er helt med.. Er spilleren i Avensisen rett og slett for dårlig? Er det noen flere som plages med samme problem, eller har hele gjengen kastet ut originalspilleren å satt i en bedre spiller? Skulle gjerne satt i en 2-din spiller, omså av enkleste sort, men økonomien for tiden tillater ikke det..

Christian
 #341583  av chris
 
Thomassen skrev:Er det flere enn jeg som har problemer med originalspilleren i Avensis T25.. Jeg plages nå i den kalde årstiden med at det er nesten umulig å spille CD-plater når bilen og spilleren er kald.. Da knitrer det og skurrer av en annen verden i høytallerne.. Dette skjer ikke med radioen, så det må være CD-spilleren som ikke er helt med.. Er spilleren i Avensisen rett og slett for dårlig? Er det noen flere som plages med samme problem, eller har hele gjengen kastet ut originalspilleren å satt i en bedre spiller? Skulle gjerne satt i en 2-din spiller, omså av enkleste sort, men økonomien for tiden tillater ikke det..

Christian
Er nok laser-mekanismen som er ferdig.. kondens på laseren kanskje? Du kan jo på en måte løse dette litt rimeligere enn å kjøpe ny.. monter et USB eller iPod adapter :)