TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • pc med spotify i bil?!

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #364145  av inzane2012
 
det mangler ikke på pågangsmot hos deg trust vertfall :) ser lovende ut dette her ja :)

men kom på å tenke på en ting nå... hva gjør du med luftekanalen bak skjermen da?? vist du setter den på full varme er det ikke fare for at skjermen blir overoppheta da?? mulig jeg er helt på jorde nå :) hehe
 #364173  av TrustNo1
 
Jeg fester skjermen i en plate som jeg har limt fast i kanalen, så den blir tett:)
 #364215  av chris
 
Elzin skrev:bilradio spesialisten mente pc i bil ikke ville gi bra lyd i det heletatt! haha yeah right! kom og hør!!
.. i Bergen ja. Føler jeg må påpeke det. Vi har aldri påstått dette. PC i bil kan i utmerket lyd, så lenge man har et dugandes lydkort. Det er dog en viss fare for støy med pc bruk, men dette har åpenbart ikke du ;)
 #364218  av TrustNo1
 
chris skrev:
Elzin skrev:bilradio spesialisten mente pc i bil ikke ville gi bra lyd i det heletatt! haha yeah right! kom og hør!!
.. i Bergen ja. Føler jeg må påpeke det. Vi har aldri påstått dette. PC i bil kan i utmerket lyd, så lenge man har et dugandes lydkort. Det er dog en viss fare for støy med pc bruk, men dette har åpenbart ikke du ;)
Jeg var også redd for støy før jeg fikk koblet opp, men det var ett helt fraværende problem hos meg også. Jeg misstenker at støyproblemet først og fremst kommer dersom man bruker en dc-ac converter.
 #364305  av chris
 
TrustNo1 skrev: Jeg var også redd for støy før jeg fikk koblet opp, men det var ett helt fraværende problem hos meg også. Jeg misstenker at støyproblemet først og fremst kommer dersom man bruker en dc-ac converter.
Japp, du har nok rett i det.. Disse omformerne fanger opp støy som et fluepapir fanger fluer.. og så er det mange som bruker billige uisolerte kabler og legger de på feil plass.. og er man skikkelig på jordet har man en kombinasjon av alt dette i tillegg til et crappy lydkort :P
 #364419  av Elzin
 
tok noen nye bilder, med mobilen..

pc og forsterker er helt gjemt :) viser nå ingenting :D

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde