TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bygging av anlegg i en Celica GT4

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #367262  av loft
 
Høres bra ut:D morsomt å følge med!
 #367361  av Andrepedersen
 
loft skrev:Høres bra ut:D morsomt å følge med!
Takk ;)

Har fått testet ut annlegg, og alt funker som det skal. Men, skjøtene i kassa er ikke tettet, så det skal gjøres så fort som mulig, og da regner jeg med at lyden skal bli noe bedre. Og, skal legge litt asfaltmatter inni kassa, for å få den litt stivere og en smule mindre volum, samt 1 avstiver til :D

Bilder kommer imårgen ;)
 #370268  av Andrepedersen
 
Ble ikke 100% fornøyd med finishen på anlegget, så kassa pluss interiørdeksler skal trekkes om i skinn (sort) også skal jeg på en eller annen måte skifte frontpartiet på kassa, med en større plate som går lengre ut i sidene, og samme på toppen. Da ser anlegget enda bedre ut. Inne i kassa skal det legges litt asfaltmatter for å stiveav bakveggen, også dempevatt.

Slenger med et bilde av hvordan anlegget blir :
Bilde
Skal alikavell beholde plexiglassplata på toppen, og elementene skal være samme vei som det di er nå, ikke motsatt som på dette bildet :)

hva trur dere om dette ? :twisted:
 #370903  av loft
 
Ah detta ser bra ut! :)
 #370943  av Andrepedersen
 
loft skrev:Ah detta ser bra ut! :)
Takk !! Og enda bedre blir det :)

Det skal som sagt trekkes om i skinn, sort, og bygges om litt anderledes :) har trua på at det skal bli 10 ganger råere ;)
Batteriet skal også flyttes bak ;) Kassen skal det legges dempevatt inni og veggene skal avstives litt ekstra
Har bestillt 2 slike :)
Bilde
Er fortsatt 10", Disse er på 500w rms noe som jeg trur er mer en nokk i denne lille cupeen.

Update kommer snart :)
 #372566  av loft
 
Gærning! :P

Skal selv putte i noe nytt i gt4en min, men spørs bare hva man får plass til.. Er ikke orginalt noe høytalere i døra (og ikke plass til det uten støping), bare noe foran under dashbordet og sidene i baksetet..=/ forslag?
 #372707  av Andrepedersen
 
loft skrev:Gærning! :P

Skal selv putte i noe nytt i gt4en min, men spørs bare hva man får plass til.. Er ikke orginalt noe høytalere i døra (og ikke plass til det uten støping), bare noe foran under dashbordet og sidene i baksetet..=/ forslag?
Åja, du har ikke "Celica 10speaker system" ? Isåfall får du kjøpt "byggesett for dette på toyota trur jeg. Ville heller ha kjøpt orginalt en å begynne med støping, er et sabla grisearbeid! Jeg hadde absolutt gått for en god focal serie, dem skuffer aldri og leverer knallgod lyd! Har forresten en kanonfin hattehylle med 2stk 6x9 focal som spiller veldig bra til salgs :D Int?
 #373395  av loft
 
hm ja hadde vært noe! problemet er vell heller frakt, heh :p :)
 #424213  av Andrepedersen
 
sykoturbo skrev:Hei hva har du sprøytet dørtrekkene med?
Det var en type vinyllakk, men husker ikke hvor jeg kjøpte den :(
Den er svært holdbar !
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7