TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bygging av anlegg i en Celica GT4

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #363001  av Andrepedersen
 
ArildM skrev:Hehe, når du endelig kommer med store bilder er de så uklare at jeg hadde ønsket at de var små igjen :lol: 8)
Hehe, ja glemmte å justere str på bilda først, men nå er di vell brae ? ;)
 #363148  av Andrepedersen
 
Hva synes du om bagasjerommet chris ? ;) Forresten, diskantene var en suksess ! Spilte ca 10 ganger bedre en orginalt :P
 #363579  av chris
 
Andrepedersen skrev:Hva synes du om bagasjerommet chris ? ;) Forresten, diskantene var en suksess ! Spilte ca 10 ganger bedre en orginalt :P
Jeg synes det ble bra jeg. Stilrent og enkelt. :)

Bra diskantene funket. De er noen hakk over de originale ja :P
 #363583  av Andrepedersen
 
chris skrev:
Andrepedersen skrev:Hva synes du om bagasjerommet chris ? ;) Forresten, diskantene var en suksess ! Spilte ca 10 ganger bedre en orginalt :P
Jeg synes det ble bra jeg. Stilrent og enkelt. :)

Bra diskantene funket. De er noen hakk over de originale ja :P
Hehe, takk ;) Var den look'en jeg var ute etter !
Er klart at du får tak i bedre diskanter, men for mitt bruk var de mer en bra nokk 8)
 #363991  av Andrepedersen
 
Da var døra på førersiden ferdig,

Orginalt ser det slikt ut,
Bilde
Dørtrekket av, Her var det mye støv!
Bilde
Bilde
Godt lag med lyddempende matter,
Bilde
Bilde
Detta bildet er fra andre sida, men glemte å ta bilde av fører døra :? . akkurat det samme her,
Bilde
repparerte en skade på innsiden, Forrige eiger hadde sikkert trykt albuen så hardt ned, slik at trefiberet hadde knekt.
Bilde
Så hadde jeg på plastikken, og deretter dørtrekket. Med nylakkerte detaljer ;)
Bilde
Nye rockford fosgate frontsett, + rockford diskanter, kjøpt av Chris (bilradiospes.)
DÃ¥rlig bilder, mobilkamera!
Bilde
Ser mye bedre og strøkent ut i virkligheten, Var godt å bli ferdig med dette, enda en ting å krysse av på lista !


Tok forresten også tipset til Trustno1 ang trådløs tempmåler som jeg kjøpte på Clas ohlson,
Bilde
Såg ikke så værst ut heller ;)
Bilde
Tempføleren inni kassa ;)

Sliter litt med å finne ut hvor jeg skal ha denne, noen tips ?
Bilde
Sist redigert av Andrepedersen den 30 jul 2010 21:02, redigert 1 gang totalt.
 #363996  av Mr_Storbrua
 
Ville lakka den sort hvertfall :)
 #364093  av Andrepedersen
 
Mr_Storbrua skrev:Ville lakka den sort hvertfall :)
Hehe, ja.kansje ? Vi får se på den ;)

Forslag til plassering da ?
 #364117  av Mr_Storbrua
 
Vet jo ikke hvor der en plass der, er der plass i midtkonsollen noen vei?
 #364121  av Andrepedersen
 
Tja, tenkte meg kanskje å ha den stående i bagasjerommet, kan ta et bilde slik at du får se, men kanskje imellom subbene ?
 #364797  av Andrepedersen
 
Vart tilslutt slik denne vart oppsatt:
Bilde
Bilde

2DIN multimediespiller er også innkjøpt, Kenwood 5022DDX.
Bilde

Flere bilder kommer senere i kveld ;)
 #364825  av Andrepedersen
 
DÃ¥ vart headuniten oppmontert. Slik vart det :)
Bilde
Skal lage en liten list å ha under spilleren, slik at det ikke er noe gap der :)
Ellers vart det veldig bra ;)
 #364835  av ArildM
 
Ser bra ut det ja :)
Minner meg på at jeg må justere litt på min dobbeldin også, bare henger og slenger :lol:
 #364859  av Andrepedersen
 
ArildM skrev:Ser bra ut det ja :)
Minner meg på at jeg må justere litt på min dobbeldin også, bare henger og slenger :lol:
Takk, jo den er helt steike fast, men er et lite glitsh der, som må vekk for utseenet sin del :P
 #367033  av Andrepedersen
 
idag starta jeg opp bilen for å høre anlegget, fikk ikke tid til å stille det inn, da jeg ikke er kjent med headuniten, men lyden var knallbra ;) Forsterker fikk ikke strøm, så regner med det er dårlig jord som er problemet, men skal få skjekket dette imårgen ;)
 #367095  av Andrepedersen
 
Var nokk bare feil kobling av remote som var problemet. Har også koblet til neonlyset til basskassen, skal stille inn anlegget senere idag, Også ta litt bilder slikat dere får se bilder osv ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7