TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Bytte høytaler i døra

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #366439  av loft
 
that could work! :) thanks
 #366663  av chris
 
Mitt forslag til 4-kanals forsterker:

http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

De JBL forsterkerne der er bunnsolide, med plenty med effekt. Pluss er jo også at du så klart får pang-pris ;)
Vi har brukt akkurat de der i flere demobiler, og de er utrolig bra - også med tanke på lydkvalitet .
 #366722  av loft
 
Takk for gode tips til forsterker og høytalere!:) Chris, er dere behjelpelig med å lage braketter til 6,5", evt om dere selger det? For i baksetet på celicaen (97mod) så er det bare plastikk, finner ikke noe slikt på nett.
 #366724  av chris
 
loft skrev:Takk for gode tips til forsterker og høytalere!:) Chris, er dere behjelpelig med å lage braketter til 6,5", evt om dere selger det? For i baksetet på celicaen (97mod) så er det bare plastikk, finner ikke noe slikt på nett.
Kan skjære ut et par ringer i MDF f.eks. ja :)
 #366762  av QuiNlan
 
Hadde du bodd i nærheten av stavanger/vigrestad, kunne vi fikset det til deg, hvis du er avhengig av en butikk å gå i. Vi har slikt liggende ;)
 #366844  av loft
 
Nå ska jeg ikke klenge meg til en butikk men er så heldig å ha bilradiospesialisten 5min unna meg:p

Takker for hjelpen! Begynne litt planlegging og innkjøp av utstyr etter hvert nå. Blir å isolere dørene foran og "ytterveggen" i baksetet. Prøve å feste dørpanelene foran på en finurlig måte da de ikke sitter 100% og vibrerer litt. Blir da en forsterker til frontsett og settet i baksetet samt den jeg allerede har til subben som blir stående til noen kommer på døra og sponser meg :lol: