TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • sette inn 7" skjerm m dvd/cd/mp3 osv i en mr2

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #376827  av lexusmann
 
leiira skrev:ingen som har peiling ? har ikke giddi og sjekka da det er 35 blå her ute og akkuratt fått bilen ;)
35 minusgrader??? hvor i landet er det du holder til egentlig?her på Karmøy er det 3, 5 plussgrader i dag... ble offtopic, men...
 #376828  av leiira
 
lexusmann skrev:
leiira skrev:ingen som har peiling ? har ikke giddi og sjekka da det er 35 blå her ute og akkuratt fått bilen ;)
35 minusgrader??? hvor i landet er det du holder til egentlig?her på Karmøy er det 3, 5 plussgrader i dag... ble offtopic, men...
rett bortafor kongsvinger kaldt som f... der ja . nå er det litt bedre men ligger på 15-20 minus
 #376829  av leiira
 
Audun F skrev:
leiira skrev:ingen som har peiling ? har ikke giddi og sjekka da det er 35 blå her ute og akkuratt fått bilen ;)
Vel, hvis du finner en link om elementene så vil kanskje noen kunne si om de er for store eller ikke. Det er ofte man må lage nye fester for høyttalerne...
http://www.fnky.no/product.cfm?id=321&path=53,65 vet egentlig ikke så mye om detta men veit såpass at 350 w er bedre en 80w liksom
obs feil link da de der er 180w mens de andre jeg så på var 350w men ser helt like ut å samme mål faktisk
 #376831  av lexusmann
 
leiira skrev:
Audun F skrev:
leiira skrev:ingen som har peiling ? har ikke giddi og sjekka da det er 35 blå her ute og akkuratt fått bilen ;)
Vel, hvis du finner en link om elementene så vil kanskje noen kunne si om de er for store eller ikke. Det er ofte man må lage nye fester for høyttalerne...
http://www.fnky.no/product.cfm?id=321&path=53,65 vet egentlig ikke så mye om detta men veit såpass at 350 w er bedre en 80w liksom
obs feil link da de der er 180w mens de andre jeg så på var 350w men ser helt like ut å samme mål faktisk
Du bør holde deg unna de greiene der og kjøpe kvalitets varer hos chris her på forumet... :wink: han jobber hos Bilradiospesialisten i Trondheim, og kan gi deg TS-OGN rabatt, hehe... :D du finner mailadresse og pm i innlegget hans nede på forrige side...
 #376983  av leiira
 
Audun F skrev:
leiira skrev:da har jeg tatt ut dekslet over midtkonsollen og rivd ut den gamle og finni en heil hau med ledninger noen som veit hva alle de er :? bilder kommer
Post et bilde så skal vi hjelpe :) Kan være hva som helst egentlig, men det må vi se på i så fall...
det skal jeg gjøre imorgen vettu .!
 #377096  av leiira
 
Audun F skrev:Mulig jeg ikke ser helt hva som er hva her, men det ser ut som om den kveilen du har der er en blanding av kabler til høyttalerne og anna moro som vanligvis sitter fast i ISO kontakten?

Det så strengt tatt helt jævlig ut :mrgreen: Den DIN pluggen (den runde), hvor går den egentlig?
Bilde
Bilde
er disse jeg lurer på hva hører til . vet den ene er til antenna men de to andre må være strøm i den ene
 #377115  av Audun F
 
En ting er i alle fall sikkert - det der kan ikke være originalt. Tror nesten du må ta deg tid til å følge kablene for å se hvor de fører hen, eventuelt sette på strømmen og sjekke med et multimeter om det er noe strøm i kontaktene...

Beklager at man ikke kan gi bedre tilbakemelding, men vanskelig siden det ikke er helt standard :wink:
 #377119  av leiira
 
Audun F skrev:En ting er i alle fall sikkert - det der kan ikke være originalt. Tror nesten du må ta deg tid til å følge kablene for å se hvor de fører hen, eventuelt sette på strømmen og sjekke med et multimeter om det er noe strøm i kontaktene...

Beklager at man ikke kan gi bedre tilbakemelding, men vanskelig siden det ikke er helt standard :wink:
oki :) ja ligger en forsterker under setet osv og der suben ligger bak setet er det isolert så tror den ene går til forsterker osv