TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • kabler til bass

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #379161  av stian ss
 
morn folket..jeg vurderer sterkt å sette inn basser'n i bilen min igjen snart,men jeg har jo ny spiller
med noen andre kabler en jeg er vant til..og den ene kabelsettet er det (aux in L og R) og (front out R og front L) (rear out L og R) PLUSS en oransj ledning som det står illumi på..ikke styrestrøm altså?
og hvilke skulle jeg evt brukt av disse rca utgangene til bassern? foresten så er det EN stk kabel til her som det står sub woofer på..?
 #379197  av Speeder
 
Siden det er en sub du skal koble til ville jeg nok vurdert å koble den til Sub woofer utgangen...
 #379215  av stian ss
 
ja hehe,men det er kun 1 som det står sub på..jeg har bare erfaring med å stikke inn 2rca plugger..hva mener dere jeg skal gjørra da?
 #379218  av Audun F
 
stian ss skrev:ja hehe,men det er kun 1 som det står sub på..jeg har bare erfaring med å stikke inn 2rca plugger..hva mener dere jeg skal gjørra da?
Det er vel strengt tatt bare en kanal for sub og ikke stereo på subben din? Du sier ikke noe om du har en ekstra forsterker til subben (regner med det), så da er det vel mulig å brokoble den eller lignende? Jau, har ikke helt oversikten sjøl, men følte jeg kunne bidra litt for en gangs skyld ;)
 #379249  av chris
 
stian ss skrev:ja hehe,men det er kun 1 som det står sub på..jeg har bare erfaring med å stikke inn 2rca plugger..hva mener dere jeg skal gjørra da?
Bruk et y-ledd, som forgrener fra 1 til 2 plugger.
 #379323  av stian ss
 
chris skrev:
stian ss skrev:ja hehe,men det er kun 1 som det står sub på..jeg har bare erfaring med å stikke inn 2rca plugger..hva mener dere jeg skal gjørra da?
Bruk et y-ledd, som forgrener fra 1 til 2 plugger.
ja ok..takk for svar..tror jeg har funnet noe løsninger jeg da ',kjøper noe sånt jeg da http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736
 #379454  av chris
 
stian ss skrev:
chris skrev:
stian ss skrev:ja hehe,men det er kun 1 som det står sub på..jeg har bare erfaring med å stikke inn 2rca plugger..hva mener dere jeg skal gjørra da?
Bruk et y-ledd, som forgrener fra 1 til 2 plugger.
ja ok..takk for svar..tror jeg har funnet noe løsninger jeg da ',kjøper noe sånt jeg da http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt= ... id=&vn=736
Burde duge det ja :)