TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Nytt frontsett, prisbegrensning.

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #379513  av john_e
 
Det har seg slik at frontsettet i mr2'en min begynner å spille på siste verset, med knekte fester og uklar lyd.
Har en 10" Punch i lukket kasse bak passasjersetet, og en Pioneer spiller jeg ikke husker navnet på.
Jeg har mer enn nok å bruke penger på rundt om i bilen, så da trenger jeg noe som ikke koster skjorta, men som spiller klart nok.
Høye volumer er ikke så viktig, men bør holde greit følge i forhold til sub'en.

Har blitt anbefalt Polk Audio MM6501, men settet går litt høyt i pris i forhold til cashflowen til mr2'en.
 #379518  av chris
 
john_e skrev:Det har seg slik at frontsettet i mr2'en min begynner å spille på siste verset, med knekte fester og uklar lyd.
Har en 10" Punch i lukket kasse bak passasjersetet, og en Pioneer spiller jeg ikke husker navnet på.
Jeg har mer enn nok å bruke penger på rundt om i bilen, så da trenger jeg noe som ikke koster skjorta, men som spiller klart nok.
Høye volumer er ikke så viktig, men bør holde greit følge i forhold til sub'en.

Har blitt anbefalt Polk Audio MM6501, men settet går litt høyt i pris i forhold til cashflowen til mr2'en.
Spørsmålet er hva prisbegrensningen din er. MM6501 settet er virkelig verdt det, og spesielt med TS-OGN prisen. Av rimeligere sett kan du jo f.eks. se på Infinity Reference, eller Focal 165A1. Glem heller ikke mellomklasse-settet Polk Audio DB6501 (MM's lillebror).
 #379541  av lexusmann
 
Kan anbefale Infinity Reference serien.... spiller bra til en grei pris.... :wink:
Er ikke sikker, men tror dette settet http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 er etterkommer av det jeg monterte i forrige corollaen...Ellers har du flere rundt 2k som sikkert også er veldig bra....vil anbefale å legge litt Dynamat rundt i dør siden når du først holder på.... :wink:
 #379643  av john_e
 
Infinity reference var behagelig i pris i alle fall :) Mulig jeg satser på det.
Er i alle fall ganske bestemt på å få tilbake den gode musikkopplevelsen i mr2'en :)