TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Forsterker"plate" gies bort

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #380515  av chris
 
Noen av de "gode gamle gutta" her inne husker sikkert platen jeg hadde under panseret foran i MR2'en min når jeg hadde det første stereoanlegget. Det er en plate med kasse under, laget for å "felle ned" en liten forsterker. Hullet er dekket med en liten plexi plate (den er ikke der på de første bildene jeg tok), og vi monterte neonlys og vifter med lys i. Det så egentlig ganske pent ut når det var montert i bilen. KK-MA70 hjalp meg mye med å få ordnet denne.

Nå har denne saken stått i kjelleren her og støvet ned i flere år, og nå gir jeg den bort til den som ønsker å ha den. En betingelse er at den hentes her hvor jeg bor i Trondheim. Jeg gidder ikke bruke tid og energi på å pakke denne greia og sende i posten. Den gies bort til noen som virkelig har lyst på den - vi brukte faktisk en hel dag på å lage på denne lille saken, for å få den til å passe best mulig i bilen, og det blir derfor for dumt å gi den bort til noen som bare har tenkt å ødelegge og/eller kaste den, eller som bare synes det er "kult" å få gratis ting.
Ser jeg noen interesserte? Send meg PM i så fall.

Ingenting utstyr medfølger.

Bilder følger:
Vedlegg
IMG_2511.JPG
IMG_2511.JPG (182.26 kiB) Vist 9572 ganger
IMG_2512.JPG
IMG_2512.JPG (169.36 kiB) Vist 9572 ganger
IMG_2517.JPG
IMG_2517.JPG (148.5 kiB) Vist 9572 ganger
08022011322.jpg
08022011322.jpg (474.1 kiB) Vist 9572 ganger
08022011323.jpg
08022011323.jpg (566.05 kiB) Vist 9572 ganger
 #380567  av ad92
 
Synst det er flott du gir folk denne muligheten :) det letteste hadde jo vært å kaste den.

Om ingen har stukket av med den innen bilen min blir skiltet litt uti mars kommer jeg opp fra Ålesund en tur å henter den :twisted:

Har vell ikke kabelsett på bilradiospes? Skal bytte strøm, signal å jordingskabel på min nå..
 #380576  av ArildM
 
Seff har dem det :D
 #380611  av chris
 
Klart vi har kabelsett! Fra 300 kroner og oppover, avhengig av kvalitet og tykkelse. Inkluderer strøm-og jord kabel, sikring og sikringsholder, signalkabel og noe koblingsutstyr. Send meg mail på christian@bilradiospes.no ;)

Jeg må kvitte meg med denne platen til mr2'en før mars, for å si det sånn, så der må jeg nok bare beklage.
 #380903  av Andrepedersen
 
Off, hadde jeg hatt mr2, hadde jeg henta den på dagen :)

Nå er den i søppla ?:(
 #387514  av chris
 
mr292 skrev:crap, at jeg ikke så denne tidligere. trenger virkelig en slik plate. kunne betalt deg noen hundrelapper for den også. og henta den i trondheim :-/ synd :-(
du har ikke en pappmal eller noen rester etter plata liggende igjen?
Sorry, alt som hadde med dette å gjøre gikk rett i containeren :(
 #387542  av mr292
 
jaja, får lage min egen etterhvert da, er nesten ferdig med boksen som forsterkerne skal ligge i, fikk viftene mine i går (2stk 60x60 blå led). mangler bare noe stoff og trekke treplatene med. har hørt at biltema stoff ikke er noe serlig. Du er sikkert den som har mest peiling på ulike forhandlere og typer osv... tips?
 #387577  av KK-ma70
 
mr292 skrev:jaja, får lage min egen etterhvert da, er nesten ferdig med boksen som forsterkerne skal ligge i, fikk viftene mine i går (2stk 60x60 blå led). mangler bare noe stoff og trekke treplatene med. har hørt at biltema stoff ikke er noe serlig. Du er sikkert den som har mest peiling på ulike forhandlere og typer osv... tips?
Han selger stoff på jobben :wink: Skaffer sikkert alt du vil ha :mrgreen:
 #387622  av inzane2012
 
KK-ma70 skrev:
mr292 skrev:jaja, får lage min egen etterhvert da, er nesten ferdig med boksen som forsterkerne skal ligge i, fikk viftene mine i går (2stk 60x60 blå led). mangler bare noe stoff og trekke treplatene med. har hørt at biltema stoff ikke er noe serlig. Du er sikkert den som har mest peiling på ulike forhandlere og typer osv... tips?
Han selger stoff på jobben :wink: Skaffer sikkert alt du vil ha :mrgreen:
BURN! :)

er vel bare å leite opp en tekstilforhandler på nett eller gulesider det, burde ikke vere så veldig vanskelig å få tak i :)

EDIT: tok bare ett kjapt søk, men fant noe her som kanskje kan brukes: http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... elow=14065 ??
 #387729  av chris
 
mr292 skrev:jaja, får lage min egen etterhvert da, er nesten ferdig med boksen som forsterkerne skal ligge i, fikk viftene mine i går (2stk 60x60 blå led). mangler bare noe stoff og trekke treplatene med. har hørt at biltema stoff ikke er noe serlig. Du er sikkert den som har mest peiling på ulike forhandlere og typer osv... tips?
Helt riktig. Biltema stoffet er ikke noe særlig. Men du finner de tre vanligste fargene her:
http://www.bilradiospes.no/m/shop/?mid= ... 6&katid=87

Vi har andre farger også, om ikke disse passer - og vi har vinyl om det er ønskelig.
 #388197  av FireWalk
 
Faen at jeg ikke så denne før nå da :? Er jo ikke lenge siden jeg faktisk var i trondheim heller!
Har lenge hatt planer om å lage noe lignende selv, men har aldri kommet meg så langt at jeg har fått begynt. Jaja, jeg har iallefall en grunn til å komme meg ut av sofaen nå. :mrgreen: