TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Avensis T27

  • SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #430961  av Hansy
 
Hei,

Sitter her i Nordsjøen å vurderer å kjøpe meg en aktiv sub til min Avensis stasjonsvogn..

og evt nye høytalere.

Det jeg egentlig lurer på er om den orginale spilleren er klar for SUB. eller om jeg må kjøpe en ny spiller også?

den jeg vurderer å kjøpe er http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... tid=31&id=

men samtidig så har jeg lest er at det er 6x9 høytalere i dørn på biln? kan det stemme, eller er d 6x5?

Eller er det noen som har noen tips t noen andre subber som er bra? Jeg vil ikke at den skal stjele så alt for mye fra bagasjerommet mitt.

kom gjerne med noen tips.

Takk på Forhånd

- Hans-Petter
 #430962  av Hansy
 
Kan jo nevne at jeg har en Navitech utgave av Avensisen..

sånn at dere kanskje vet litt mer om hvilken spiller jeg har i bilen. Den er kun DAB ready.
 #430971  av ArildM
 
Har dessverre ikke oversikt på det her, håper noen andre kan hjelpe :)
 #431015  av ErikG
 
Er 6x9 i dørene foran. Jeg prøvde å koble nye høytalere på orginale ledninger i dørene foran, ble dårligere lyd, så trenger nok en forsterker til de. Bak er jo bagasjerommet enormt stort bare du bygger deg nedover. Har kompressor og lufttank og alt av styringer under så bagasjen fortsatt har orginal størrelse
 #431042  av Hansy
 
Takk for svar. Ska undersøke litt.

Hvordan er det med sub muligheter på orginal spiller? er det signal innganger på den? vurderer som sakt den subben som jeg linket. :)
 #450034  av celicapower
 
Lurer også på det samme om det er signal utgan på spilleren. Vurdere å montere in en aktivesubb