TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Corolla Gti

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #53092  av Corolla Gti
 
Selv er jeg en eier av en Toyota corolla Gti 1988.
Jeg har lenge gått og lurt på å bygge om bilen totalt, motormessig,eksteriør/innteriør messig.
Derfor ser jeg etter firmaer som importerer biler fra utlandet. Gjerne skade biler og helst Celica GT-4. Er det noen her som har peiling hvor jeg kann finne slike nettsteder?

 #53099  av angrykid
 
http://www.motorimport.dk er ett dansk firma, ellers vet jeg faktisk ikke om så veldig mange andre. :)

Dem henter stort sett bak-kutt/front-kutt slik at du får en motor med ledningsnett osv. :)

 #58526  av Levin GT
 
Motor til 88 corolla GTI?!....
Har en kompis som ska selge en 4A-GZE motor....dvs. en 4-AGE motor med kompressor.....orginalt......har ca 150 hk orginalt, kan medfølge intercooler og mindre drev til kompressoren (som gjør at den lader 0,8) dvs. 170-180 hk.....
Det må da vel være et bra utganspunkt til motor å bruke siden blokken har samme disign som den du allerede har i bilen...

 #58549  av bose
 
0,8) bar høres bra ut ;) :P

 #58575  av Levin GT
 
hehe......ja,....eg kjører ett kilo.... :lol:
 #447919  av stianreime
 
Da fant jeg etter mye om og men reg nr på bilen:-) ble desverre gjort om til spiker i 2009. Gikk i Haugesunds området før den gikk i bosset. RIP....
 #447928  av 2r-e-rik
 
stianreime skrev:Da fant jeg etter mye om og men reg nr på bilen:-) ble desverre gjort om til spiker i 2009. Gikk i Haugesunds området før den gikk i bosset. RIP....
jøss.. en 9 års bump.... rekord???
 #447937  av ArildM
 
Kudos for superbump :)
Kjedelig med bilen :?
 #447952  av laffy
 
2r-e-rik skrev:
stianreime skrev:Da fant jeg etter mye om og men reg nr på bilen:-) ble desverre gjort om til spiker i 2009. Gikk i Haugesunds området før den gikk i bosset. RIP....
jøss.. en 9 års bump.... rekord???
Blir vel faktisk 10,5 år