TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lakkering kombinert med ferie i Polen

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #93565  av Goose
 
For di som er interesert i lakkering i Polen.

Jeg samler nå interessen rundt dette.

- PÃ¥ programmet. 2 ukers ferie i Polen med overnatting i flott hus (det er huset mitt i Polen).
- Lakkering av bilene (hos en som vet hva han driver med)
- Besøk av de kjente stedene i Polen (det er mange så vi får nok å drive med)
- Diskotekk besøk
- Film seeing på en 52" TV
- Grilling, soling og hva dere måtte finne på.
- Damene? (tja, kanskje det lar seg ordne også)
- Besøk i en av de største kjøpesenter i Warszawa (Arkadia)

Pris:
- Understellsbehandling: 1500kr (inkludert dører, panser og baklokk)
- Lakkering: 6000 - 9000 kr inkludert alt arbeid materialer osv.
- Turen: Det koster 5000 kr ca å kjøre en bil fram og tilbake inkludert båt
- Overnatting: 1000 - 2000 kr for å deke utgiftene som strøm, vann, gas, osv (gjelder hele 2 uker)

Tillegs info:
- Maten kjøper men selv eller spleiser man på dette.
- Jeg blir med så dere for en guide som snakker Norsk og Polsk slik at dere slipper å bruke hånd språk.

Noen som er interesert?
Sist redigert av Goose den 11 mar 2005 08:56, redigert 2 ganger totalt.

 #93584  av spkstrp
 
Hørtes ut som en interresant tur. Akurat nå vet jeg ikke om jeg gidder spandere lakk på noen av bilene mine (selv om mr2n trenger det sårt). Når har du tenkt å dra?

 #93585  av Goose
 
i sommer en gang, kanskje begynelsen av sommerferien?

 #93593  av Master
 
Er ikke lakkering i sverige ganske billig da? helgetur dit hadde jo gått an. Noen som vet no pris på dette?

 #93603  av tojo
 
Master skrev:Er ikke lakkering i sverige ganske billig da? helgetur dit hadde jo gått an. Noen som vet no pris på dette?
Priseksempler på lakkering i Sverige :
http://www.stylingkompaniet.se/fil-arki ... ering.html
OBS! har hørt både negative og positive ting om dem!

Personlig ville jeg ha benyttet meg av Goose`s alternativ.
Da får du jo i tillegg en kjempefin ferie med på kjøpet. :wink:

 #93622  av mr.two
 
Det er absolutt interessant, men om tidspunkt for reisen passer får vi se på. Kan uansett ikke si et klart ja eller nei akkuratt nå.

 #93627  av Alexander G
 
For de som har lakkering i tankene, REIS!
Polen er et utrolig flott land å være i. Masse hyggelige mennesker, fine byer og landskap, og de somrene jeg har vært der var det veldig varmt.
Hadde det ikke vært for ganske nylakkert bil hadde eg reist på flekken. (hvis eg hadde hatt råd og da)

 #93658  av spkstrp
 
tviler på at jeg blir med i år, men om det blir aktuellt neste år skal du ikke se at jeg hiver meg på :lol: Hadde vært herlig å opplevd polen med egen tolk og guide :)

 #93674  av ErikG
 
For de som vurderer tur til stylingkompaniet. IKKE dra til dem. Er ikke fornøyd med jobben. Fronten er skjev, dårlig forarbeid så det kommer bobler i lakken. De har lakka den to ganger nå, og er enda ikke fornøyd.

 #93726  av Azrael
 
For de som har råd til den turen til Polen og har tenkt å lakkere bilen, hev dere på og bli med. Har vært i Polen en gang og det var en ordentlig opplevelse. Mye historie og kultur i Polen. Jeg besøkte bla Auswhitch (sånn det skrives????), saltgruvene i Krakow, et gammelt slott i en by som ligger halvt i Polen og halvt i Tjekkia (delt av en elv, husker ikke hva byen heter). Helt klart en ferie som vil gi mange gode minner og være rik på opplevelser. En av de bedre ferien jeg har vært på ihvertfall.

Goose: hvor i Polen er det?

PS: Damene i landet der er også helt fantastiske :D

 #93728  av Dice
 
ErikG skrev:For de som vurderer tur til stylingkompaniet. IKKE dra til dem. Er ikke fornøyd med jobben. Fronten er skjev, dårlig forarbeid så det kommer bobler i lakken. De har lakka den to ganger nå, og er enda ikke fornøyd.
Det var synd å høre. Jeg hadde troen på dem siden du hadde vært der. Dessuten har de også økt prisen på lakkering med ca 20% fra ifjor!!!!!!!!!!! (14.500,-). Da er det vel det som alle sier. Du får det du betaler for :!:

 #93734  av Goose
 
Dice skrev:
ErikG skrev:For de som vurderer tur til stylingkompaniet. IKKE dra til dem. Er ikke fornøyd med jobben. Fronten er skjev, dårlig forarbeid så det kommer bobler i lakken. De har lakka den to ganger nå, og er enda ikke fornøyd.
Det var synd å høre. Jeg hadde troen på dem siden du hadde vært der. Dessuten har de også økt prisen på lakkering med ca 20% fra ifjor!!!!!!!!!!! (14.500,-). Da er det vel det som alle sier. Du får det du betaler for :!:
Det at lakkeringen koster så lite i Polen begyr ikke at det er dårlig...
Skal lakkere bilen min selv jeg bare jeg får kaminari styling

 #93736  av Goose
 
Azrael skrev:For de som har råd til den turen til Polen og har tenkt å lakkere bilen, hev dere på og bli med. Har vært i Polen en gang og det var en ordentlig opplevelse. Mye historie og kultur i Polen. Jeg besøkte bla Auswhitch (sånn det skrives????), saltgruvene i Krakow, et gammelt slott i en by som ligger halvt i Polen og halvt i Tjekkia (delt av en elv, husker ikke hva byen heter). Helt klart en ferie som vil gi mange gode minner og være rik på opplevelser. En av de bedre ferien jeg har vært på ihvertfall.

Goose: hvor i Polen er det?

PS: Damene i landet der er også helt fantastiske :D
Det er vanvittig mye å se der bort og opleve.

Det skrives Auschwitz

Og ja damene er valdig fine, er jo noe av grunnen dama mi er derifra :wink:

Byen heter Debica og er ca 140km fra Krakow (se kart)
Vedlegg
debica.gif
debica.gif (33.11 kiB) Vist 16536 ganger
Sist redigert av Goose den 11 mar 2005 10:31, redigert 1 gang totalt.

 #93746  av kaimagne
 
Hehe, selvsagt måtte du bo lengst sør i Polen... :)

Hvor langt er det å kjøre da? Hva er kjøreruta?

 #93750  av Goose
 
Kjøre ruta:

- Fra Norge til Karlsktona
- BÃ¥t fra Karlskrona til Gdynia(det er 20km fra Gdansk)
- Fra Gdynia til Gransk, Warszawa, RAdom, Mielec og Debica.

Det tar 4,5t å kjøre fra Warszawa og noe det samme til Warszawa.

(Se kart overnfor for markert kjørerute)