TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lakkering kombinert med ferie i Polen

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller

 #93755  av Kjelliken
 
:D ser ut til og være en flott tur det der goose.. jeg ser for meg noe slikt til neste år men ikke i år.. har lyst til og lakke bilen min omm igjen men ser ikke noen mulighet til og ha råd til dette i år.. Skal på ACR og legge ut litt penger på dempere og understell i år og overhaling av en motor så der går pengene mine i år neste år er det planlagt lakkering.. dette hadde jo vert en dødsbra løsning for og si det mildt. :wink:

 #93804  av sindrejl
 
skal se det an, må ha ny bil først og så styling :)

 #93978  av jumbo
 
Er kjempeinteressert jeg, men er ett år for tidlig er jeg redd... har ikke råd eller er klar for lakkering før tidligst neste år :?

 #95034  av aneriks
 
jeg hadde vært med om det var i 2006 :)

 #95080  av spkstrp
 
sindrejl skrev:skal se det an, må ha ny bil først og så styling :)
Samme her, ny bil og litt styling kanskje... så får se neste år :mrgreen:

 #98891  av Elzin
 
99% sikker på at jeg kan være med. jeg må fikse en bulk i hjulbuen bak og trenger lakering.

en tur nedover den veien hadde ikke slått feil.
hvor lang reisetid er det tilsammen?
kjører vi innom tysklands veier ? :P har altid drømt om å teste bilen der.

er det billig styling der? eller er det billigere om jeg bestiller over nettet? kan jo hende det er bestillings vare og skit. men polen hadde vært aktuelt for meg :) har ca 25 000,- jeg skal bruke på bilen nå.

 #98893  av Goose
 
Elzin skrev:99% sikker på at jeg kan være med. jeg må fikse en bulk i hjulbuen bak og trenger lakering.

en tur nedover den veien hadde ikke slått feil.
hvor lang reisetid er det tilsammen?
kjører vi innom tysklands veier ? :P har altid drømt om å teste bilen der.

er det billig styling der? eller er det billigere om jeg bestiller over nettet? kan jo hende det er bestillings vare og skit. men polen hadde vært aktuelt for meg :) har ca 25 000,- jeg skal bruke på bilen nå.
Er det i år du har lyst å dra?

Det tar ca 2 dager og en natt å kjøre.
1 dag i sverige en i polen og natt på båten.

Vi kjører ikke tysklands veier.. men om du har lyst å kjøre tyskland så kan vi ordne noe på tilbake veien.

Når det gjelder styling så tror jeg du henter noe gromt i tuskland siden meste parten av importen i polen kommer nettop derifra.

Om du er interesaert, add meg på msn og så kan vi snakke derifra.
Jeg trenger forvarsel angående lakering siden jeg må avklare med lakereren... Har i dag sendt en varebil til han til lakkering så holder kontakt med han hele tiden...

 #98993  av CelicaDeath
 
det der er jeg intr i....må først sjekke med bank kontoen! :) Hvis ikke blir det neste år gitt....

 #98994  av CelicaDeath
 
kan vel kun være 1 person med som skal bli lakkert vel? går vel ikke med 5-8 biler som skal lakkeres? :wink:

 #99031  av Goose
 
CelicaDeath skrev:kan vel kun være 1 person med som skal bli lakkert vel? går vel ikke med 5-8 biler som skal lakkeres? :wink:
Om du mener at deter kun en bil som kan lakeres om gangen så er det litt feil fordi han har flere arbeidere og man fordeller arbeidet.

Det er nok flere biler som kan være inne samtidig, kanskje ikke så mange som 8 men 2-3 evartfall ;)

 #99110  av CelicaDeath
 
Goose skrev:
CelicaDeath skrev:kan vel kun være 1 person med som skal bli lakkert vel? går vel ikke med 5-8 biler som skal lakkeres? :wink:
Om du mener at deter kun en bil som kan lakeres om gangen så er det litt feil fordi han har flere arbeidere og man fordeller arbeidet.

Det er nok flere biler som kan være inne samtidig, kanskje ikke så mange som 8 men 2-3 evartfall ;)

oki :) Det virker veldig intr. i hvertfall!!!

 #99416  av henrixxx1
 
Kjører du samme program til neste år også?
Har lenge snakket om en sommerferie i polen.
Er med til neste år om det blir aktuellt.
:wink:

 #99452  av Goose
 
Ja kjører samme program til neste år.
Snakket med lakkererren og det passer best til neste år får han.
Jeg klarer å presse frem 2-3 biler i år men mer enn det går det ikke.

Polakkene krasjer biler like mye som oss og han har veldig mye å gjøre.

Eneste er at prisen kan hende blir justert i forhold til prisstigningen og inflasjonen men det er ikek snakk om mange 50 lapper.

De samme gjelder overnatting osv. Vet at Gas, vann og strømprisene pleier å gå opp men det er heller ikek snakk om mange 10 kronner ;)

 #186354  av ScadamiCa
 
Gammel tråd, men
hadde dere noen tur i fjor?
og blir det dette året? :wink:

 #186363  av Johansen
 
Master skrev:Er ikke lakkering i sverige ganske billig da? helgetur dit hadde jo gått an. Noen som vet no pris på dette?
Plät og lakk i arvidsjaur er vell en kurant lakkerer i sverige..

Skulle ha 12000 for å ta utvendig rust pluss hellakkering av min Corolla.

Skylinen som er i byen er jo lakkert der, så du kan jo se hvordan resultatet ble. :)

Skal lakkere min der i starten av neste år =)