TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • vw caravelle 1300hk - bilder

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #429440  av EXS
 
da får en gratulere med godkjent bygg :D , noen filmer av bilen i aksjon ?
 #429471  av fdfx3
 
okasin skrev:Til dere som trodde (og var villig til å satse penger) at bilen ALDRI ville bli godkjent.. Bilen er nå godkjent !! :lol:
Stein Arne Lindvall bygger alltid biler som er så gjennomført at det skulle ikke være noen grunn til å ikke godkjenne dem.
Heftige saker og jeg tar av meg hatten for fyren som har bygd denne, men jeg tror det bare ikke før jeg får se det.
Skulle gjerne ha sett at det står godkjent med 1300hk i vognkortet, og hvordan kan det gå ann i Norge når bilen er nyere enn 1970?

Akuratt som den granadaen til han figuren med 2500HK eller noe sånt var det ikke? den og skal vell være godkjent tror jeg.
Kan ikke skjønne at det er mulig å skaffe store nok bremser som åsså er type godkjent, Tuv godkjent og alt det tullet som må være i orden for at biltilsynet skal godta det.
Men i slike tilfeller så er det kanskje og drive knallharde forhandlinger med biltilsynet og finkjemme regelverket for smutthull som tar like så lang tid som selve bygget.
Beklager at jeg er så skeptisk men har dessverre ett ganske mørkt syn på biltilsynet :twisted:

Og ikke minst tenk hva man må betale i avgifter for ¨registrere en bil med så mye HK
 #429489  av sleeper
 
Bilen har Vært på tuv i Tyskland.
Men du har rett i at det har Vært mellom en laaaaang papirmølle for å få den godkjent.
(er bilen over 10år i Norge så koster ikke effektøkning noen ting.
 #453156  av sleeper
 
Kul film.
Stor sannsynlighet for at den skal ut på kjøretur denne uken nå.
(få mappet inn de forandringene som er gjort i vinter)
 #453157  av okasin
 
sleeper skrev:Kul film.
Stor sannsynlighet for at den skal ut på kjøretur denne uken nå.
(få mappet inn de forandringene som er gjort i vinter)

Takk :)

Ja han sa så, så det blir spennende :) - Håper jeg har fri fra jobb den dagen han skal mappe den, hadde vært morro å fått vært med å filmet noe av det også..
 #453479  av lasse
 
Denne var faktisk på NSK´s vårmønstring nå i helgen, den så utrolig strøken og gjennomført ut!
Sidedøra sto åpen, så man kunne ta en kikk på motoren, tror det blir varmt nok i rumpa for de som sitter i baksetet :mrgreen: