TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Etterlysning : Noen flere som har Corolla AE92 2 Dørs cupe ?

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #439167  av ArildM
 
SÃ¥vidt meg bekjent er dette den eneste jeg noen gang har sett i Norge av denne typen. Toyota kan sikkert bekrefte hvorvidt de ble solgt i Norge? Noe de neppe ble siden dette er import?
 #439175  av |plumbo
 
Import fra canada. Produsert for det amerikanske og japanske markedet. Dette er arvtagern til ae86. I japan får du de som levin, trueno , gt-z og sprinter. Amerika er det sr5 og gt-s. :-)
 #439439  av Roye
 
Ring BT å hør om du får infoen om hvor mange AE92 som er registrert importert i landet. Det har man kunnet fått før bare ved å oppgi typebetegnelse eller chassiebenevnelse (som f.eks MX73).
 #439441  av |plumbo
 
mx73 sier du , vil det tilsi det samme som modell betegnelsen ae92 ( vet at dette ikke er spesifik til cupe da gti hatchback også har denne betegnelsen . ) ser på chassi nr mitt og det står kun ae92- og endel nr ikke noen bokstaver eller lignende . vet at usdm og jdm har forskjeld på oppsette på chassi nr i forhold til europa
 #440003  av |plumbo
 
Denne er på oppretting på en skole nå så den er nok ikke på værkstedet før på høsten igjen ;-) driver med 17m en for tia nå ;-) savner duren fra v6 ern så jeg har da begynt og reparere litt ;-)