TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Svart GT4 ST205 høyreratta BD reg pÃ¥ Fosen

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #450307  av mr292
 
Spotta på færga til fosen(Trøndelag) NÅ.
GT4 vinge(med noe flassa lakk), sorte felger og med rattet på feil side var det jeg hørte fra min mor som nå sitter på færga.
Er det noen her inne som eier denne?
tror faktisk den var til salgs for ett års tid siden. (var ihvertfall en sort høyreratta en)
 #450549  av mr292
 
Så bra, fint at bilene bare blir bedre med åra :)
Var det denne som var til salgs tidlig i fjor? (eller var det 2013?)

Holder du til på nordsiden av fjorden? eller var du bare på gjennomkjøring? nå har jo ferga blitt så dyr, så de fleste som skal forbi kjører vel rundt :P

Kjører selv sort ST205, ikke langt fra ferjeleiet (Leksvik)
 #450550  av DukeX8
 
Ja, må jo ta vare på de! :)
Den var vel til salgs i 2013 tror jeg.

Leksvik ja? Foreldrene mine bor i Rissa, og selv har jeg flytta til Lundamo. Drar til Rissa nesten hver helg. Greit med årntlig mekkeplass :mrgreen:
Ferja er dritdyr den, venter bare på at de skal få ut fingern og bygge den brua!

Har du RHD du også eller? Var ikke tilfeldigvis deg jeg møtte på ved Statoil på Lundamo en dag i begynnelsen av denne måneden/slutten av Juli? :D
 #450579  av mr292
 
Jeg har ikke passert Lundamo med celicaen siden før sommeren, så det må ha vært noen andre. min bil er vanlig LHD. Finnes noe bilder i prosjekttråden min (se signatur) du får være på utkikk etter den om du er på nordsiden av fjorden ;-)
 #450764  av Wishmaster
 
Det var vel du som sto bak meg på ferga på lørdag da? Med røde rør til intercooleren? :wink: