TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Carlos Sainz og GT4 - Gatebil Juli

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #454274  av Daniel HS
 
Noen som her eier den røde Carlosen på utstillingen på Gatebil?

Og mener å huske eieren av den gule som kjører er innpå her?

Lagt ved noen bilder.
Vedlegg
Screenshot_2016-07-09-22-12-20.png
Screenshot_2016-07-09-22-12-20.png (283.45 kiB) Vist 15341 ganger
Screenshot_2016-07-09-22-14-15.png
Screenshot_2016-07-09-22-14-15.png (1003.38 kiB) Vist 15341 ganger
 #454285  av Daniel HS
 
celica_st185 skrev:Jeg som kjører den gule der ja :)
Kuult! Morro å se en ST185 ligge bredt, er ikke for mange av de der nede!

Mulig jeg har en videosnutt av deg fra helgen..
 #454335  av FlatSpin
 
Daniel HS skrev:Noen som her eier den røde Carlosen på utstillingen på Gatebil?

Og mener å huske eieren av den gule som kjører er innpå her?

Lagt ved noen bilder.
Er jeg som eier den røde der! :D Hva lurte du på?
 #454339  av Daniel HS
 
FlatSpin skrev:
Daniel HS skrev:Noen som her eier den røde Carlosen på utstillingen på Gatebil?

Og mener å huske eieren av den gule som kjører er innpå her?

Lagt ved noen bilder.
Er jeg som eier den røde der! :D Hva lurte du på?

Lurte egentlig ikke på så mye, bare så en flott bil og lurte på om det var noen her inne sin. :D ikke for mange GT4 og CS der nede...

Kjente jeg savner litt å ha min i den standen der. Hehe...
 #454340  av FlatSpin
 
Hehe, jo takk :) Er ikke så aktiv her inne men har "prosjekt" tråd på MCM forumet bl.a

Farlig lite GT4 der ja, føles litt rart når det er 10 Supra for hver GT4 der :lol:
 #454341  av God
 
FlatSpin skrev:
Daniel HS skrev:Noen som her eier den røde Carlosen på utstillingen på Gatebil?

Og mener å huske eieren av den gule som kjører er innpå her?

Lagt ved noen bilder.
Er jeg som eier den røde der! :D Hva lurte du på?
Var på Gatebil jeg også. Fin den GT4' CS'en din, FlatSpin! 8) Tenkte å slå av ein prat med deg, men etter ett toalettbesøk, så var både du og bilen borte, hehe. :)

Tok desverre ikke min GT4 med. MÃ¥tte ha med Campingvogn og jeg har ikke tilhengerfeste. :(
 #454342  av Daniel HS
 
FlatSpin skrev:Hehe, jo takk :) Er ikke så aktiv her inne men har "prosjekt" tråd på MCM forumet bl.a

Farlig lite GT4 der ja, føles litt rart når det er 10 Supra for hver GT4 der :lol:
Er det såpass mange GT4 der? hehe...
 #454343  av Daniel HS
 
God skrev:
FlatSpin skrev:
Daniel HS skrev:Noen som her eier den røde Carlosen på utstillingen på Gatebil?

Og mener å huske eieren av den gule som kjører er innpå her?

Lagt ved noen bilder.
Er jeg som eier den røde der! :D Hva lurte du på?
Var på Gatebil jeg også. Fin den GT4' CS'en din, FlatSpin! 8) Tenkte å slå av ein prat med deg, men etter ett toalettbesøk, så var både du og bilen borte, hehe. :)

Tok desverre ikke min GT4 med. MÃ¥tte ha med Campingvogn og jeg har ikke tilhengerfeste. :(

Vet du om det faktisk finnes hengerfeste til ST-185 GT4? Er passe lite plass der bak under tanken da...
 #454344  av Daniel HS
 
celica_st185 skrev:Alltid gøy med film :-)
Ikke noe særlig til film riktignok, men men... Si ifra om du vil ha klippene tilsendt :)



 #454346  av FlatSpin
 

Var på Gatebil jeg også. Fin den GT4' CS'en din, FlatSpin! 8) Tenkte å slå av ein prat med deg, men etter ett toalettbesøk, så var både du og bilen borte, hehe. :)

Tok desverre ikke min GT4 med. MÃ¥tte ha med Campingvogn og jeg har ikke tilhengerfeste. :(
På søndagen? hehe ble litt travelt etter breisladden da jeg skulle kjøre 8 timer hjem og så jobb dagen etter :D Prøve å få den med neste år da!
 #454347  av God
 
Daniel HS skrev:
God skrev:
FlatSpin skrev: Er jeg som eier den røde der! :D Hva lurte du på?
Var på Gatebil jeg også. Fin den GT4' CS'en din, FlatSpin! 8) Tenkte å slå av ein prat med deg, men etter ett toalettbesøk, så var både du og bilen borte, hehe. :)

Tok desverre ikke min GT4 med. MÃ¥tte ha med Campingvogn og jeg har ikke tilhengerfeste. :(

Vet du om det faktisk finnes hengerfeste til ST-185 GT4? Er passe lite plass der bak under tanken da...
Ja, men det er ettermarkeds. Forrige eier har lagt opp for tilhengerfeste, men fikk det ikke med da fordi jeg glemte det helt.. Dette var i 2011, hehe. :p

Ja, det er dårlig plass bak, men det skal være mulig. Tror noen på forumet har tilhengerfeste og har dratt campingvogn før utifra gamle forum poster.

Du kan trekke 600kg uten brems og 1200kg med brems hvis jeg husker riktig fra vognkortet.
 #454348  av God
 
FlatSpin skrev:

Var på Gatebil jeg også. Fin den GT4' CS'en din, FlatSpin! 8) Tenkte å slå av ein prat med deg, men etter ett toalettbesøk, så var både du og bilen borte, hehe. :)

Tok desverre ikke min GT4 med. MÃ¥tte ha med Campingvogn og jeg har ikke tilhengerfeste. :(
På søndagen? hehe ble litt travelt etter breisladden da jeg skulle kjøre 8 timer hjem og så jobb dagen etter :D Prøve å få den med neste år da!
Tror det var på show and shine på lørdag hvis jeg husker riktig. Såg ikke bilen din etterpå desverre.. Jeg kjørte tidelig på søndag også. Lang kjøretur over fjellet til vestlandet, hehe. :P

Kanskje det blir Celica tur neste år, ja. ;)
 #454349  av Daniel HS
 
God skrev:
Daniel HS skrev:
God skrev:
Var på Gatebil jeg også. Fin den GT4' CS'en din, FlatSpin! 8) Tenkte å slå av ein prat med deg, men etter ett toalettbesøk, så var både du og bilen borte, hehe. :)

Tok desverre ikke min GT4 med. MÃ¥tte ha med Campingvogn og jeg har ikke tilhengerfeste. :(

Vet du om det faktisk finnes hengerfeste til ST-185 GT4? Er passe lite plass der bak under tanken da...
Ja, men det er ettermarkeds. Forrige eier har lagt opp for tilhengerfeste, men fikk det ikke med da fordi jeg glemte det helt.. Dette var i 2011, hehe. :p

Ja, det er dårlig plass bak, men det skal være mulig. Tror noen på forumet har tilhengerfeste og har dratt campingvogn før utifra gamle forum poster.

Du kan trekke 600kg uten brems og 1200kg med brems hvis jeg husker riktig fra vognkortet.
Faen, mangler sånn 60-70kg for å kunne dra båten på hengeren jeg har lovlig!

Tror jeg må sjekke opp i om det er mulig å få tak i enda... Hehe