TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TS-OGN treff Leira(Fagernes) 1 og 2 juli 2017!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #457669  av oskarbergsødegÃ¥rd
 
Da er ei fin helg med treff over, var hyggelig å bli kjent med noen herfra :)
Slenger med noen bilder: (uredigerte og fryktelig små, menmen)
IMG_7976.JPG
IMG_7976.JPG (312.99 kiB) Vist 12587 ganger
IMG_7982.JPG
IMG_7982.JPG (363.84 kiB) Vist 12587 ganger
IMG_7990.JPG
IMG_7990.JPG (363.7 kiB) Vist 12587 ganger
IMG_8000.JPG
IMG_8000.JPG (335.09 kiB) Vist 12587 ganger
IMG_8028.JPG
IMG_8028.JPG (388.33 kiB) Vist 12587 ganger
 #457670  av Daniel HS
 
Ja, var kanonkjekt, litt småslæten i dag da! Hehe... takk til hmsilset for å stelle i stand!

Har noen bilder liggende jeg og, som jeg skal få slengt ut.

Håper det blir treff neste år og! :D
 #457671  av ArildM
 
Dette ble jo knallskøy, om enn noe sliten når vi kom hjem :D All honnør til Hans Martin som dro i gang treffet. Dette må gjentas neste år! Hyggelig å treffe på folk fra forumet i virkeligheten :) Og morsomt å representere litt på både bryggefest og utstillinga som vippelyktmafiaen :D
 #457687  av hmsilset
 
Takk til alle som møtte opp! Kjekt å bli bedre kjent med både nye og gamle medlemmer! Ble jo over ti stk da :) Kjørte hjem kl.
5 i mårres jeg, så fikk testa nybilen litt.Kommer kanskje med bilder mot helga.
 #457690  av Inz4ne
 
Krysser finga for å ha MR2-en på veien iløpet av sommeren, isåfall så håper jeg å få vært med neste år :)
 #457694  av ArildM
 
Høres bra ut :) Tror alle som var med er gira på å bli med neste år, så vi satser på enda flere da :)
Skal i alle fall komme oss i vei tidligere neste år :) Så får vi en hel lørdag og litt av søndagen. Kom frem sent lørdag, så det ble litt hektisk :)
Må få myket opp fjæringa litt påSW20en også, og få bort subbinga bak, så er vi klare for tur neste år også :D
 #457710  av Daniel HS
 
ArildM skrev:Høres bra ut :) Tror alle som var med er gira på å bli med neste år, så vi satser på enda flere da :)
Skal i alle fall komme oss i vei tidligere neste år :) Så får vi en hel lørdag og litt av søndagen. Kom frem sent lørdag, så det ble litt hektisk :)
Må få myket opp fjæringa litt påSW20en også, og få bort subbinga bak, så er vi klare for tur neste år også :D
Jeg er iallefall med på treff neste år også! Ja, var ganske greit å komme fredagskvelden, litt mindre stress da :)