TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rudskogen 12-13 juli

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

 #12352  av Mr2 Mk2
 
hm kjipt å høre...Akkurat kommet hjem igjen etter "ferie",noen som vet hvor det er lagt opp bilder...?

 #12353  av chris
 
Har mer trua på japsetreffet jeg ja, selv om jeg ikke var der

 #12379  av Christian
 
Om man ringer/avtaler i god tid burde det jo ikke være noe problem å skvise lastebilen innerst mot skogen og bilene forran.....jaja, kan godt hende de nekter...

 #12401  av Erlend
 
Jeg har mer troen på spesialiserte treff istedet for noe så stort som Gatebil, det blir bare alt for mange ideologier på en måte, rånere, racere, cruisere, ricers, osv blandes. Blir bare jall. Har troa på et arrangement med flere typer biler, men da må det bli noe mer lignende "En dag på stripa" eller noe slikt, istedet for den rølpefesten som er Gatebil.

Japsetreff 4 Ever! :)

 #12450  av CelicaTurbo
 
....enig med Erlend :)

 #12463  av Mr2 Mk2
 
aldri vært der så kan ikke uttale meg,har virket som de har vært fornøyd de andre årene.Men nå blir det flere og flere Wannabe hollywood rånere..Men uansett skal få med meg flest mulig treff når jeg får lappen...

 #12522  av CelicaTurbo
 
japsetreff er uansett et must :) Men vi får se om 200sx-ogn arrangerer dette til neste år også før vi tar all gleden på forskudd :)

 #12531  av chris
 
CelicaTurbo skrev:japsetreff er uansett et must :) Men vi får se om 200sx-ogn arrangerer dette til neste år også før vi tar all gleden på forskudd :)
Hvis ikke får VI trå til og arrangere ;)

 #12562  av CelicaTurbo
 
så lenge 200sx-ogn arrangerer ser jeg ikke noe poeng i at vi skal prøve på det ihvertfall :)

 #12569  av chris
 
CelicaTurbo skrev:så lenge 200sx-ogn arrangerer ser jeg ikke noe poeng i at vi skal prøve på det ihvertfall :)
Akkurat.. men mente hvis de ikke skulle arrangere ;) hehe *pirke* :P

 #12582  av CelicaTurbo
 
joda, vi får se hva som skjer utover høsten da :)