TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Rudskogen 12-13 juli

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

 #11513  av bose
 
Det beste er om vi treffes i Moss og kjører samla derfra.

 #11836  av MR2turbo
 
NÃ¥ er jeg tilbake fra ferie..
Jeg har fått sjåfør og kommer med bilen ;) Vi samles på Statoilen ved Kvadrat på Lura klokka 12 på fredagen, og kjører endel sammen bortover.. Bare å møte opp om noen vil slå følge. :)

 #11848  av Amund
 
kjører fra bergen ca kl 1500 i mårra. Dersom det blir noe felles krusing så hadde det vert fint om jeg hadde vist om når og hvor det skjer.. hvor er dere tenkt til å overnatte foresten?

Dersom det blir noe, så er nr mitt: 959 12 915

 #11849  av bose
 
Er det noen fra forumet som skal kjøre?I så fall, er det noe mulighet for å sitte på noen runder? Skal prøve å få ordna med meg en hjelm hvis jeg kommer.

 #11872  av Christian
 
Da reiser jeg og 12 andre søppleskaller nedover :roll:
Håper jeg treffer endel av dere i løpet av helga :D

 #11935  av Christian
 
Litt småputtin nå ja, vi var fremme i ca 00.30 og fikk beskjed om at ingen kom inn den kvelden og at vi måtte komme igjen morgenen etter. Så vi parkerte litt unna og satt og røra hele natta, stillte oss i kø neste morgen kl 05.30 og stod som bil nr 15 i køen.
Tror du vi kom inn da?
Nei da, vi måtte parkere på et jorde, som for det første var sinnsykt ujevnt, og gå bortimot en km igjennom skogen som var pissvåt av dugg.
Kjempestart på helga det ja :?

Neste gang skal jeg ta meg fri to dager før treffet og bunkre opp med så mye at jeg ikke behøver å bevege meg av flekken før treffet er over igjen!

 #11938  av bose
 
Var du på rud? Jeg så verken deg eller bilen din no sted. Jeg så Markus sin MR2 Turbo da.

 #11996  av Christian
 
Jeg var der ja, bilen sto bortgjemt på et jævla sølete/glatt/uryddig jorde :?

 #12046  av bose
 
Syns jeg så bilen din slengt opp på et jorde ja. :D

 #12118  av NISMO
 
Jeg blir helt oppgitt på hele gatebil
Blir værre og værre for hvert år som går.

*Skulle ikke fått lov å campe på gocartbanen og heller fått en skikkelig utstilling, når det står gamle sundrustet vovoer og skjemmer ut hele utstillingsområdet gidder jeg ikke LETE frem bilene som er verdt å se på.
*Skulle åpnet porten før 8 istedenfor å sende utstillingsbiler på glattkjøringsbanen "for å ikke lage kø".
*Flere toaletter, så du slipper å stå i kø i en evighet.
*Høytaleren funket bare av og til, ble ikke fixet.
*D hadde ikke pølsekoker på øya og måtte derfor spise en klad pølse i lompe.
*Ikke hadde d bestilt sol heller

NEI NESTE Ã…R DRITER JEG EN LANG MARSJ I TRADISJONEN MIN OG REISER PÃ… JAPSETREFF ISTEDENFOR
Regner med at treffene kresjer neste år også...

 #12280  av Christian
 
Vi planlegger å reise ned med en Scania lastebil neste gang vi, bruke den som soveplass og oppholdsrom (kan åpnes alle veier), ta med aggregat og campingdass :wink:
Jeg skal ha med med et treff der uten å måtte stå i kø for alt mulig :!:

Skal bli morro å se om vi kommer inn da :roll:

 #12282  av bose
 
Hadde det vært en ide å ha en egen plass til ts-ogn? iaffal noe å tenke på.
Hadde vært morro å få samla gjenget.

 #12287  av Christian
 
Det hadde det.

Men seriøst, kommer jeg inn med lastebilen før rushet setter inn kan det bli direkte trivelig :)

 #12294  av CelicaTurbo
 
spørs om du får lov til å kjøre inn en svær lastebil uten spesiell tillatelse da, og den tillatelsen tviler jeg på at de kommer til å gi :? Det kommer også garantert til å bli meget vanskelig å arrangere egen plass til ts-ogn siden vi ikke får noen kontroll over det. Japsetreffet som nok blir arrangert neste år også derimot er nok dette vesentlig lettere å få til..

 #12350  av Amund
 
NISMO skrev:Jeg blir helt oppgitt på hele gatebil
Blir værre og værre for hvert år som går.

*Skulle ikke fått lov å campe på gocartbanen og heller fått en skikkelig utstilling, når det står gamle sundrustet vovoer og skjemmer ut hele utstillingsområdet gidder jeg ikke LETE frem bilene som er verdt å se på.
*Skulle åpnet porten før 8 istedenfor å sende utstillingsbiler på glattkjøringsbanen "for å ikke lage kø".
*Flere toaletter, så du slipper å stå i kø i en evighet.
*Høytaleren funket bare av og til, ble ikke fixet.
*D hadde ikke pølsekoker på øya og måtte derfor spise en klad pølse i lompe.
*Ikke hadde d bestilt sol heller

NEI NESTE Ã…R DRITER JEG EN LANG MARSJ I TRADISJONEN MIN OG REISER PÃ… JAPSETREFF ISTEDENFOR
Regner med at treffene kresjer neste år også...
Syns egentlig hele greia var skremmende dårligt organisert!!!
Og lignet i grunn mere på en fjortisfylla, enn et seriøst biltreff....

neste år finner jeg noe annet!