TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Kjøretrening Rudskogen fredag 1. august

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #11556  av jan-erik
 
Håper du ikke henger meg Kristian selv om jeg reklamerer litt for litt banetrening her. Ser mange her på forumet gjerne vil på Gatebil o.l arrangementer, men jeg vil gjerne slå et slag for trening i kjøreteknikk også. Dette blir et opplegg hvor breisladder ikke står i fokus, men at du skal kunne beherske bilen din til det fulle, og komme fortest mulig rundt banen. Er også effektivt til bruk på landeveien da du lærer avansert kjøreteknikk.

Jeg har meldt meg på, men det må være minimum 20 påmeldte innen 18.7 for at det er garantert at det blir noe av. Er i dag 3.7 8 påmeldte, så jo flere vi blir jo strørre sannsynlighet er det for at det blir noe av. Er ikke hver dag du har mulighet til å ha med bl.a. Tommy Rustad i bilen din som instruktør, så vil anbefale alle til å hive seg på denne muligheten.

Litt sitat fra siden til Prodriver:
"Pro Driver inviterer alle som er interessert i banekjøring med gatebil til Pro Driver: Experience på Rudskogen Motorsenter den 01. august 2003 kl. 15.00. Her vil du få anledning til å utvikle deg som sjåfør under kyndig veiledning fra bl.a. Tommy Rustad. Kurset vil inneholde en teoretisk del der vi går grundig igjennom de forutsetningene som skal til for å få en bil rundt en bane mest mulig effektivt, samt 4 timer banekjøring der du vil lære optimal bremsing, plassering av bilen i forhold til bane/vei og trene på å kombinere dette slik at du kan utnytte bilen og banen maksimalt. Denne kompetansen vil du også dra nytte av på vanlig vei, noe vi også vil sette søkelys på under kurset."

Linken for påmelding er: http://www.prodriver.no. Koster 600,- for forhåndspåmelding. Det er det verdt spør dere meg.

 #11558  av Christian
 
Det hadde vært veldig moro/lærerikt ja, men mener jeg skal noe annet, må bare komme på hva først :roll:
Definitivt noe jeg kunne trenge i alle fall :)

 #11611  av CelicaTurbo
 
så lenge det er i brukernes interesse og ikke innebærer "salg" så er jeg glad :)

kunne gjerne tenkt meg å være med selv men jeg gidder ærlig talt ikke å kjøre over det fjellet en gang til i sommer :?

 #11620  av Amund
 
Er det bare fredagen det foregår? hmm..

skal diskutere med madammen, så får vi se..

 #11634  av jan-erik
 
Amund skrev:Er det bare fredagen det foregår? hmm..

skal diskutere med madammen, så får vi se..
På lørdagen 2.8 har Sportsvogn klubben leid Rudskogen hele dagen. Jeg skal selvsagt dit også. Så blir jo da både fredag og lørdag, og hadde vært artig om mange kom, ikke bare for å kjøre men også for å se og prate litt.