TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyotatreff i Helsinge, Danmark, 2&3 august

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #12076  av MR2turbo
 
Bare lurte på hvem som blir med på treff i danmark 2&3 august.. Hadde vært gøy om vi ble en gjeng :) De gleder seg til å se mange Norke Toyotaer!! ;)

Info om treffet finnes på: http://www.toyotaklub.dk eller direkte link: http://www.toyotaklub.dk/portal/forum_v ... php?5.2935
 #12107  av chris
 
MR2turbo skrev:Bare lurte på hvem som blir med på treff i danmark 2&3 august.. Hadde vært gøy om vi ble en gjeng :) De gleder seg til å se mange Norke Toyotaer!! ;)

Info om treffet finnes på: http://www.toyotaklub.dk eller direkte link: http://www.toyotaklub.dk/portal/forum_v ... php?5.2935
Heimevernsøvelse i de dager :evil:

 #12143  av MR2turbo
 
hmmm... det var synd! :? Er det ingen andre som kan/ vil være med???

 #12145  av erling
 
Virker som det er bra arrangert opplegg det der. Burde vel tatt turen.. Hvordan hadde du tenkt å reise nedover? Egersund-Hanstholm? Jeg må se an økonomien.. Tror vel egentlig jeg burde spare pengene.. :(:( Ugh..

 #12147  av RumpShaker
 
Vil jo så gjerne, men må nok jobbe jeg også i de dager! :cry:

 #12154  av Hobbes
 
En god kamerat har lagt feiringen av 30 års dagen til den helga. AAARRGHH..

 #12162  av PÃ¥l
 
Hvis jeg får tak i en MR2 turbo før den tid, skal jeg gjøre alt for å bli med :) Time will show...

 #12182  av NISMO
 
Hobbes skrev:En god kamerat har lagt feiringen av 30 års dagen til den helga. AAARRGHH..
Viss han er en "god" kamerat så flytter han den festen :wink:

 #12185  av MR2turbo
 
erling skrev:Virker som det er bra arrangert opplegg det der. Burde vel tatt turen.. Hvordan hadde du tenkt å reise nedover? Egersund-Hanstholm? Jeg må se an økonomien.. Tror vel egentlig jeg burde spare pengene.. :(:( Ugh..
Tenker å reise Kristiansand - Hirtshals.. Håper du får til å bli med da! Det behøver jo ikke koste sånn veldig mye.. Få med deg en så deler dere på fergebilletten og bensinen ;)
RumpShaker skrev:Vil jo så gjerne, men må nok jobbe jeg også i de dager! :(
...synd :roll:
Hobbes skrev:En god kamerat har lagt feiringen av 30 års dagen til den helga. AAARRGHH.
Hva med å heller ta han med til Danmark? ;) he he..
Pål skrev:Hvis jeg får tak i en MR2 turbo før den tid, skal jeg gjøre alt for å bli med :) Time will show...
Du har ikke så mange dagene på deg, men jeg krysser fingrene så får vi se :)

 #12203  av PÃ¥l
 
Markus: Vi får bare håpe. Det virker som om jeg kanskje får en i løpet av denne uka eller neste, dersom ikke eieren har solgt den til noen andre da... Åssen går det ellers? surt å ha en så rå bil og ikke få kjøre den tenker jeg :( Det er jo til og med værre enn det jeg opplevde nesten, jeg hadde jo ikke bil i det hele tatt etter krasjet.

Men du har vel en god kamerat som kjører bilen for deg på treff fremover?

 #12811  av MR2turbo
 
Pål, har du fått deg bil?

Fortsatt ingen som vil være med til helga?? Ser ut til at jeg må kjøre (les: sitte på) :) alene nedover.. :shock:

 #12831  av Bjørni
 
MR2turbo: Tror jeg må stå over, får ikke fikset problemene mine pluss jeg har ett temmelig proppet program fremover.
Skal forresten bestille time hos Helland Traktorservice når han kommer hjem fra feri slik han kan ta en kikk på kjerra, hører at han har god peiling!

 #12832  av Christian
 
Må melde pass jeg også, siden haugen min ikke er helt i form :)

 #12834  av erling
 
Pass her oxo.. :( Må bare spare pengene, uansett hvor kjedelig det høres ut..

Knips masse bilder og film da Markus, så vi har no å kikke på etterpå. Og ha en fin tur nedover. :)

 #12839  av MR2turbo
 
Det var synd at ingen kunne, men jeg regner med at vi får det morro uansett :P
Skal få tatt endel bilder og film Erling, så får du ta vogna di nedover på kaffe her en dag, og kikke på film, da ;)

Bjørni skrev:MR2turbo: Tror jeg må stå over, får ikke fikset problemene mine pluss jeg har ett temmelig proppet program fremover.
Skal forresten bestille time hos Helland Traktorservice når han kommer hjem fra feri slik han kan ta en kikk på kjerra, hører at han har god peiling!
Helleland skal ha litt peiling.. De fleste bilverksteder rundt om i distriktet bruker ham når de gir opp selv.. Bare pass på at det er Rune Helleland selv som tar jobben, det er han som har greie på det.. :)
Og, vær klar over at han samarbeider med biltilsynet om den rullende landeveien sin :wink: