TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Artic Circle Raceway for de som VIRKELIG er entusiaster.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

 #13557  av MR2turbo
 
ST205 skrev: Var på tur hjem etter å ha vært å kjørt street-legal på værnes.
Ble tatt i 90 km/t i 60-sonen.

Er det noen måte å få redusert tida på? Det er rimelig kjedelig å ikke
kunne kjøre bil nå i sommervarmen.
Når du får forelegget kan du skrive kommentar på baksiden.. Der kan du jo skrive det du mener skal være formildende og om du har spesielle behov for bilen..

I tillegg kan du jo ringe Juristen som har saken/ eller skrive brev og forklare hvorfor du trenger lappen.. Jeg fikk 3 måneder for 89 i 60'n... Fikk først antydning om 4 mnd. men på Vedtaket stod det at de hadde vurdert mine anmerkninger og at det var blitt til 3.. :)

 #13568  av s10ne
 
memo skrev: fikk dere filmet burn"out"'en min? ..vil se! :lol:
Frank (supratt) fikk filma burn-out'n ja. Tror ikke han fikk med starten. Kom litt brått på. Ble i allefall stormende jubel etterpå. Dette har du tydeligvis gjort før!! Skal få lagt ut en snutt snart.
memo skrev: var ihvertfall en sinnsyykt pent celica cab du hadde..den røde nsx'en var ikke så værst den heller :P møtte den på tur mot ACR...
Fornøyd med cab'en. Går bare å venter på komplett Veilside kit nå!! En NSX hadde vært greit det å da!! Prøvde forresten Accord Type R der oppe. Fy f#%* for ei maskin!! :D

memo skrev: håper dere har hatt et fint treff da...jeg personlig gleder meg som FY til den 30 Aug...street-legal og møte på ACR samme helg
:D :D :D
Hadde det kjempefint hele helga. Artig å møte nye folk med felles interesser.

 #13569  av s10ne
 
@lpher skrev: Hadde regnet med tons of pics/vids etc etter helgens strabaser jeg Frank? :D
Tok utrolig mange bilder i helga. I tillegg fikk vi lastet over bilder som noen av de andre tok. Kjørte det rett inn på PC'en. Da vi kom hjem krasjet PC'en totalt så vi har mistet absolutt alt... :( Må få samlet inn bilder fra de andre igjen, men bildene som vi tok er nok borte for godt. Filmet ganske mye. Må få redigert videoen. Innimellom bilkjøringen ble det nok en del bambus :)

 #13572  av @lpher
 
s10ne skrev: Tok utrolig mange bilder i helga. I tillegg fikk vi lastet over bilder som noen av de andre tok. Kjørte det rett inn på PC'en. Da vi kom hjem krasjet PC'en totalt så vi har mistet absolutt alt... :( Må få samlet inn bilder fra de andre igjen, men bildene som vi tok er nok borte for godt. Filmet ganske mye. Må få redigert videoen. Innimellom bilkjøringen ble det nok en del bambus :)
Au! ....'fysisk' kræsj regner jeg med? ...ikke 'bare' windows' kræsj nei?

@lpher

 #13585  av s10ne
 
Har hatt problemer en gang tidl. med vår Copaq bærbare PC. Plutselig virker den helt død og det går ikke an å komme inn på den. Sist gang fant teknikerne ikke ut hva det var, så de måtte legge inn alt på nytt. Prøvde med recovery CD'en i går, men det hjalp lite når vi mistet bildene... Har vel kanskje fått en mandags-PC eller så er det Bill Gates som er på ferde. :cry:

Heldigvis er det ikke lenge siden vi tok back-up av alt som lå på PC'en, så vi mistet "bare" helga...

Noen krasjer biler, andre crasjer PC'er...

 #13586  av MR2turbo
 
Det hørtes jo kiipt ut! :? Får håpe at dere får tak i noen bilder fra helga alikevel, da :)

 #13593  av @lpher
 
s10ne skrev:Har hatt problemer en gang tidl. med vår Copaq bærbare PC. Plutselig virker den helt død og det går ikke an å komme inn på den. Sist gang fant teknikerne ikke ut hva det var, så de måtte legge inn alt på nytt. Prøvde med recovery CD'en i går, men det hjalp lite når vi mistet bildene... Har vel kanskje fått en mandags-PC eller så er det Bill Gates som er på ferde. :cry:

Heldigvis er det ikke lenge siden vi tok back-up av alt som lå på PC'en, så vi mistet "bare" helga...

Noen krasjer biler, andre crasjer PC'er...

Kjipt....bra at dere hadde såpass ny backup da...det hadde IKKE jeg sist gang jeg tryna en harddisk ihvertfall :)

@lpher

 #14243  av s10ne
 
Da har jeg fått "skrapa" sammen noen bilder fra ACR. Som kjent så mistet vi alle våre bilder pga PC-kræsj, men heldigvis var det andre som også tok noen bilder, så her ligger de:

http://home.no.net/xotic/car/cars.htm

Jeg hadde tatt bilder av alle bilene, men det var det tydeligvis ingen andre som gjorde, så utvalget på denne siden er litt begrenset. Kan vel kanskje se alle bilene på et av oversiktsbildene. Det var flere biler som var innom treffet, men de var ikke på banen.

 #14244  av chris
 
Dere prøvde ikke å flytte harddisken over i en annen maskin da? Og se om innholdet var til å redde? Kan jo være alt lå der, selv om windows har tatt kvelden. For om det går an å legge inn alt på nytt uten å bytte noen fysiske deler, så er alt innholdet der.. er bare å få det ut. Og så kan man legge inn windows uten å slette det andre som ligger der også ;) Det er alltid en mulighet ;)