TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mini TS-OGN treff i Trøndelag førstkommende helg?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

 #14375  av @lpher
 
Søndag it is then ;-)

Anyone else comming?
Jeg tar en ringerunde i dag...for å få med de som ikke er på nett ;-)

@lpher

 #14378  av chris
 
@lpher skrev:Søndag it is then ;-)

Anyone else comming?
Jeg tar en ringerunde i dag...for å få med de som ikke er på nett ;-)

@lpher
Flott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen ;) Er "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?

 #14441  av @lpher
 
chris skrev:
@lpher skrev:Søndag it is then ;-)

Anyone else comming?
Jeg tar en ringerunde i dag...for å få med de som ikke er på nett ;-)

@lpher
Flott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen ;) Er "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?
"midt-på-dagen" høres komfortabelt ut...skal i twenty-something-birthday på Lørdag så....det kan passe bra det ;-)

@lpher

 #14454  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev:
@lpher skrev:Søndag it is then ;-)

Anyone else comming?
Jeg tar en ringerunde i dag...for å få med de som ikke er på nett ;-)

@lpher
Flott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen ;) Er "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?
"midt-på-dagen" høres komfortabelt ut...skal i twenty-something-birthday på Lørdag så....det kan passe bra det ;-)

@lpher
Nais.. men ser ut til at det blir bare meg og deg og Frank og Stine som er fra forumet, som stiller.. Men regner med vi haler i land noen i løpet av helga, og søndagen ;) Vi får ut å jakte ;)

 #14457  av @lpher
 
chris skrev:
@lpher skrev:
chris skrev: Flott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen ;) Er "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?
"midt-på-dagen" høres komfortabelt ut...skal i twenty-something-birthday på Lørdag så....det kan passe bra det ;-)

@lpher
Nais.. men ser ut til at det blir bare meg og deg og Frank og Stine som er fra forumet, som stiller.. Men regner med vi haler i land noen i løpet av helga, og søndagen ;) Vi får ut å jakte ;)
Mja....regner i tillegg med at Cameleon & Proson også dukker opp ;-)
...dukka opp en herreman til i dag..hos meg på jobb...toyota entusiast med en 2003 Corolla...som jeg tror kan dra nytte av å være her ;-)
Som også kan tenkes å ville treffe resten av galingene her ;-)

Må prøve å få tak i Hell Bil lakkerern også ;-)

Funkes skulle jo kjøre 300zx til bergen...så han har med andre ord gyldig fravær ;-)

@lpher

 #14487  av chris
 
Høres bra ut. ikke at jeg vet hvem cameleon er da men :P

Ja, vet funkes har gyldig fravær.. men det var feil helg :P

 #14489  av funkes
 
Vel...en clutch brant opp så jeg kommer likevel :)

 #14495  av chris
 
funkes skrev:Vel...en clutch brant opp så jeg kommer likevel :)
Hehe. Jeg skulle til å skrive "FLOTT!!".. men.. er vel kanskje ikke SÅ flott da.. om du går glipp av langtur med 300 zx :)

-EDIT-
Tror søskenbarnet mitt kommer også.. med en rød CRX. Lurer på om han kanskje var med forrige søndag?

 #14502  av @lpher
 
chris skrev:Høres bra ut. ikke at jeg vet hvem cameleon er da men :P
Looky here ;-)
http://www.cardomain.com/id/cameleon
chris skrev: Ja, vet funkes har gyldig fravær.. men det var feil helg :P
Ahh....
funkes skrev: Vel...en clutch brant opp så jeg kommer likevel
Good...at du møter i mean ;-)
chris skrev: Tror søskenbarnet mitt kommer også.. med en rød CRX. Lurer på om han kanskje var med forrige søndag?
Hæ? ...du vil ikke si at søskenbarnet ditt er han kompisen til Frank & Stine? ;-) ...fra andre siden av fjorden, right? ;-)


@lpher

 #14509  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: Tror søskenbarnet mitt kommer også.. med en rød CRX. Lurer på om han kanskje var med forrige søndag?
Hæ? ...du vil ikke si at søskenbarnet ditt er han kompisen til Frank & Stine? ;-) ...fra andre siden av fjorden, right? ;-)


@lpher
Stemmer veldig bra ;)

 #14521  av funkes
 
Hehehehe..det kommer sikkert noen filmer fra turen.
Jeg kjørte ikke hele veien, for han som eier bilen fikk midlertidlig førerkort.
Men når dere ser filmene forstår dere helt sikkert hvorfor clutchen gikk hehehe!
Kom oss til Steinskjer før clutchen begynte å slure alt for ille....kom oss nesten ikke opp bakker hehe :)
Bilen står forresten på bilbyen i dag...
 #14534  av proson
 
Blir det treff på Søndag eller?

Eventuelt hvor blir det?
 #14538  av @lpher
 
proson skrev:Blir det treff på Søndag eller?

Eventuelt hvor blir det?
Treffet er i rute det ;-)

Where you ask? Du, Christian og Funkes kan vel bli enig om et sted?
SÃ¥ tar vi det derifra ;-)

Jeg må seriøst stikke nå...party party ;-)

Funkes: jeg vil se den filmen! ;-)

@lpher
 #14550  av chris
 
proson skrev:Blir det treff på Søndag eller?

Eventuelt hvor blir det?
Hva om vi bare møtes utenfor City Syd i 1 tida? eller er det for tidlig? 2? Alternativt kan vi møtes på baksiden av Kanalen, om man vil møtes litt mer sentralt :P

 #14552  av cameleon
 
Kan godt komme jeg @lpher :D Hvor blir det henn da? Ved Gløshaugen som sist? :lol: Eller IKEA :lol: Så lenge jegfår plassere MR2'en min ved siden av Supra'n diiiiiiin :P