TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mini TS-OGN treff i Trøndelag førstkommende helg?

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

 #14555  av chris
 
cameleon skrev:Kan godt komme jeg @lpher :D Hvor blir det henn da? Ved Gløshaugen som sist? :lol: Eller IKEA :lol: Så lenge jegfår plassere MR2'en min ved siden av Supra'n diiiiiiin :P
*peke på forrige post jeg skrev* :P

Uansett hvor vi møtes, så blir det nok å kjøre litt rundt og vise oss frem og ta litt bilder og styr ;)
 #14565  av proson
 
Jeg stemmer for at vi møtes på IKEA rundt kl 13.00...??

Klarer folk og komme seg opp/bli edru til da? :wink:
 #14569  av chris
 
proson skrev:Jeg stemmer for at vi møtes på IKEA rundt kl 13.00...??

Klarer folk og komme seg opp/bli edru til da? :wink:
I'm there.. ;)

Da er det bestemt da.. IKEA kl 13. :!:

 #14572  av Castrol
 
Dumpet tilfeldigvis borti en gjeng her fra forumet sist søndag ved Nyhavna, men da var treffet bortimot ferdig... Ble kjapt rekruttert av @lpher, så i morgen kommer jeg fra starten av. :)

 #14573  av chris
 
Castrol skrev:Dumpet tilfeldigvis borti en gjeng her fra forumet sist søndag ved Nyhavna, men da var treffet bortimot ferdig... Ble kjapt rekruttert av @lpher, så i morgen kommer jeg fra starten av. :)
Flott!! bare å stille utenfor IKEA kl 13 det ;)
Hva slags bil har du forresten? nysgjerrig jeg sjøh ;)

 #14577  av Castrol
 
Har en hvit Celica med Castrolreklame.. Kanskje du har sett den? :) Stod ved siden av @lpher på vårmønstringen til sporstvognklubben på KBS. Dro ikke like mye folk som supra'n til @lpher da, men men. Artig alikevel! :)

 #14582  av chris
 
Castrol skrev:Har en hvit Celica med Castrolreklame.. Kanskje du har sett den? :) Stod ved siden av @lpher på vårmønstringen til sporstvognklubben på KBS. Dro ikke like mye folk som supra'n til @lpher da, men men. Artig alikevel! :)
Ah! Kult. Har sett bilder av den. Både her på forumet, og bilder jeg har sett fra vårmønstringen. Har aldri sett den live, men det blir vel en mulighet i morgen da :)

 #14584  av Castrol
 
Jepp! Kommer rullende i morgen jeg! :) Skal bli artig å se hvor mange som dukker opp!

 #14585  av chris
 
Castrol skrev:Jepp! Kommer rullende i morgen jeg! :) Skal bli artig å se hvor mange som dukker opp!
Virker som det blir en del :)

Broren min kommer vel også, selv om han ikke har stiller med sportsbil.. :P Han kommer for å sikle ;) Er snart kvelden på meg her nå, om jeg skal klare å komme meg opp i rett tid.

 #14618  av @lpher
 
chris skrev:
Castrol skrev:Jepp! Kommer rullende i morgen jeg! :) Skal bli artig å se hvor mange som dukker opp!
Virker som det blir en del :)

Broren min kommer vel også, selv om han ikke har stiller med sportsbil.. :P Han kommer for å sikle ;) Er snart kvelden på meg her nå, om jeg skal klare å komme meg opp i rett tid.
Kort update...i stikkordsform:

Jeg=syk...vært hos legevakten i natt...ok nå ;-)

Christian + Bror, Stine, Proson og Funkes ser ut til å bli dagens deltagere ;-) ...Frank kommer...Karl (sort supra mkIII) er på vei ;-)

Cameleon kunne dessverre heller ikke møte...
Cameleon: Bra det ikke var alvorlig da :)

Men Christian savner fler deltagere, så om det er noen som føler seg left out....send meg en PM...så skal jeg kontakte deg/dere og formidele info om hvor de er/hva som skjer etc ;-)


Hilsen en syk @lpher

 #14639  av funkes
 
Kjipt at du ikke kunne komme! :(
Sjekk garasjen din alf! :D

 #14642  av @lpher
 
funkes skrev:Kjipt at du ikke kunne komme! :(
Sjekk garasjen din alf! :D
RÃ¥kjipt....trust my guys...nyrestein er IKKE noe dere vil teste ut! ;-)

Smertestillende er kult dere....LOL ;-)


Sjekk garsje? ...er ikke helt i form til noen annen gåtur en mellom do'n-pc'n-soffan akkurat nå ;-)

Så om du inseminerer at du har lånt den...så MÅ du vaske den etter deg ;-)


@lpher

 #14645  av funkes
 
@lpher skrev:
funkes skrev:Kjipt at du ikke kunne komme! :(
Sjekk garasjen din alf! :D
RÃ¥kjipt....trust my guys...nyrestein er IKKE noe dere vil teste ut! ;-)

Smertestillende er kult dere....LOL ;-)


Sjekk garsje? ...er ikke helt i form til noen annen gåtur en mellom do'n-pc'n-soffan akkurat nå ;-)

Så om du inseminerer at du har lånt den...så MÅ du vaske den etter deg ;-)


@lpher
Var ikke det jeg mente....det var faktisk seriøst hehe.
Det står en gul, japansk bil nedi garasjen din nå :D

 #14652  av @lpher
 
funkes skrev: Var ikke det jeg mente....det var faktisk seriøst hehe.
Det står en gul, japansk bil nedi garasjen din nå :D
Ahh....jeg lurte faktisk på om det var den du snakka om på torsdagen ja ;-)
Måtte ut å handle fastfood istad...og da så jeg den...en knallgul 'ZX' registrert 300ZX...med Stillen skjørt...og skikkelige felger etc.

Skikkelige gjennomført bil... ;-)
Faktisk adskillig penere innvendig enn alle de andre ZX'ene jeg har sett ihvertfall ;-)

@lpher

 #14660  av @lpher
 
Da regner jeg med at de involverte i dagens treff legger ut en rapport med bilder her? ;-)

Chris/Frank/S10ne/castrol/funkes/proson....anyone? ;-)

Jeg vil se bilder...av hva jeg gikk glipp av! ;-)

@lpher