TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Japsetreff i Haugesund 07.09.03

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #14280  av erling
 
Det planlegges å få til et miljø for japsebiler fra Haugesund og omegn, med treff e.l. ca engang i måneden, om det blir litt folk og biler. Er ikke planlagt så mye utover det, må se an om det kan samles en gjeng i ny og ne for å preike bil og kikke litt.

Det blir i første omgang et treff på parkeringsplassen ved Rema 1000/Kim Tvedt på Raglamyr, søndag den 7. september, kl 14:00. Biler som kommer er bl.a en S13 med 2.2L SR20DET, R33 GTR (seff), en feit RX7 FD3, og forhåpentligvis mykje meir.

Så bor du i eller i nærheten av Haugesund, rist av deg bakrusen og møt opp med riskokeren din! :D

 #14294  av MR2turbo
 
Det var jo dumt at dere valgte samme dag som 200sx klubben arrangerer banekjøring på Reve for alle japanske biler :roll: Kan dere ikke utsette det litt?? :)

 #14304  av erling
 
Ugh, det var jo litt brems.. :? Bra du sa ifra, skal bringe det videre.. Så får vi se om noe kan gjøres.

 #14315  av MR2turbo
 
Fint om du bringer det videre så ser vi åssen det går ;) forresten.. Jeg får lappen den 16. september, så den 20. eller 21. hadde vært perfekt for meg ;) ;) Men du behøver ikke ta hensyn til det akkurat, da.. Det ser du selv...

 #14348  av erling
 
Hadde jo vært tøft om det dukka opp et par siddiser oxo ja.. :D Forhåpentligvis blir det mulig å få til noe ca hver måned, slik at det blir flere anledninger. Får komme tilbake til det oxo etterhvert..

Nå skal det jo sies at det ikke er jeg som står i spissen for detta, jeg foreløbig bare en "formidler". Dårlig med internettilgang blant de andre kara. :)

 #14486  av erling
 
Snakka litt med "Skyline-Kjetil" om det ikveld. Kom fram til at de som hadde tenkt seg nedover til Reve fortsatt kom til å gjøre det, "arrangementene" er jo ikke helt av samme type heller.. Og hvis det var noen fra sørfylket som kunne tenke seg turen opp hit, vil det være mulig å ta turen en senere anledning oxo. Etter planen vil man jo prøve å få til et "kaffislabberas" med japsebiler en gang i måneden. Men vi får se hvordan det går. :)

 #14707  av MR2turbo
 
okey..da får vi ha det tilgode til seinere ;)

 #16153  av erling
 
Det ble jo en kjekk søndag detta (for en gangs skyld) :D Ble mer et "gatebiltreff", og ikke merkespesifisert. Var en 8-10 Porscher som hadde treff et steinkast unna, de kom ned til oss etter en stund. Fikk tatt et par halvtamme bilder...
Vedlegg
oversikt5.jpg
oversikt5.jpg (75.46 kiB) Vist 4882 ganger
S14.jpg
S14.jpg (74.05 kiB) Vist 4882 ganger
En ZX på besøk fra Sandnes..
En ZX på besøk fra Sandnes..
ZX.jpg (77.9 kiB) Vist 4882 ganger
S13targa.jpg
S13targa.jpg (89.57 kiB) Vist 4882 ganger
S13targa3.jpg
S13targa3.jpg (83.95 kiB) Vist 4882 ganger

 #16154  av erling
 
Ligger et par flere bilder på ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/Tref ... 7.09.2003/

Med mindre annet blir sagt er det nytt treff første søndag i oktober oxo. :)
Vedlegg
Impreza2.jpg
Impreza2.jpg (51.81 kiB) Vist 4881 ganger
Integra2.jpg
Integra2.jpg (78.98 kiB) Vist 4881 ganger
oversikt2.jpg
oversikt2.jpg (86.57 kiB) Vist 4881 ganger

 #16155  av MR2turbo
 
Så morro ut det :) Jeg vil og være med neste gang.. :)
erling skrev:Ligger et par flere bilder på ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/Tref ... 7.09.2003/

Med mindre annet blir sagt er det nytt treff første søndag i oktober oxo. :)
det var som f... da er det banekjøring på Reve igjen... :roll: kan det ikke forskyves en uke..

 #16156  av erling
 
MR2turbo skrev: det var som f... da er det banekjøring på Reve igjen... :roll:
Nææi.. Nå igjen?? Ond sirkel detta altså.. :? Er lite som står i min makt da.. Jeg er bare statist.. :wink:

 #16158  av MR2turbo
 
hmm... hvem er det som står bak dette da? er det JSI? såfall burde vi jo fått til å forskyve det ene.. Det er 200sx-ogn som arrangerer på Reve...

 #16196  av erling
 
En internet-løs S13-eier (Ante) som er primus motor.. Men det var JSI-Kjetil som tok litt ansvar denne søndagen da, Ante var på jobb.. Kjipt at det havna på samme dag.. Er det kjøring på Reve hver første søndag?

 #16269  av MR2turbo
 
hmm.. okey, så det er Ante som står bak, ja.. :)
Skal ringe han og høre om det hadde vært mulig å fått forskjøvet det en helg, jeg.. ..tror jeg har nummeret hans liggende.. for da får jeg sikkert med noen flere her fra sørfylket.. ;) har snakka med noen kjenninger om å ta en dagstur med japsebiler i løpet av høsten uansett, så det hadde jo vært en flott sjanse..

Det er ikke no fast på Reve, men de arrangerer når de har lyst og det passer å leie banen..