TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ACR 30. august

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #14845  av mk1 black limited
 
Nå er det like før, og i dag snakket jeg med en kamerat av han som hadde den MR2 mk1 som det var bilder av her på forumet for litt siden:

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=1000

Han kommer! Med nylakkert bil, visstnok rimelig heftig lakk på den. Bilen er også muligens til salgs. Med rundt 200 hk (kompressor) gruset den en NSX i street legal og tok såvidt en Elise også!

B there or b square...;-D

 #14864  av memo
 
i'll be there 8)

 #14865  av memo
 
så om du ser...:

Bilde


...denne komme trillende, så har du med å gi meg en dask og si hei ;)

 #14894  av mk1 black limited
 
Takk det samme, men jeg kan være foruten dasken...:-)

 #14896  av mk1 black limited
 
Forøvrig ser det ut til å bli en del MR2'er der oppe:

http://bmwccn.no/nordland/html/hovedsid ... te_acr.htm

Viggo Ustads motor kan være verdt en titt - snaddervarer oppi der. :-D

 #14897  av @lpher
 
mk1 black limited skrev:Forøvrig ser det ut til å bli en del MR2'er der oppe:

http://bmwccn.no/nordland/html/hovedsid ... te_acr.htm

Viggo Ustads motor kan være verdt en titt - snaddervarer oppi der. :-D
Viggo Ustad - Flatåsen?!!

Må jo være en nabo av meg det da?! ;-)
Hmmm..han burdte jo så absolutt ha vært her inne da! ;-)


@lpher

 #14899  av mk1 black limited
 
@lpher skrev:Viggo Ustad - Flatåsen?!!
Må jo være en nabo av meg det da?! ;-)
Hmmm..han burdte jo så absolutt ha vært her inne da! ;-)
@lpher
:-D Har fortalt han om deg og bilen, og han visste om bilen ihvertfall. :-)

Tror han er som meg, bruker mest penger på å få bilen til å gå fort og er ikke fullt så opptatt av annen lyd enn den som kommer fra eksos og innsug. :twisted:

Kom det forresten en kar innom deg på jobb i forrige uke en gang og spurte om Supra? Han ringte meg og spurte litt, så jeg henviste ham til deg siden han var i Trondheim på det tidspunktet. Dessuten har jeg filla peiling på Supra. :-)

 #14904  av @lpher
 
mk1 black limited skrev: :-D Har fortalt han om deg og bilen, og han visste om bilen ihvertfall. :-)
LOL... ;-) Åssen fagre er det på bilen? ...ser en og annen mk1 mr2 på veien..men jeg har ikke fått kapret så mange enda ;-)
mk1 black limited skrev: Tror han er som meg, bruker mest penger på å få bilen til å gå fort og er ikke fullt så opptatt av annen lyd enn den som kommer fra eksos og innsug. :twisted:
Ikke vanskelig å forstå ;-) ...jeg holder da på å komme på bedre tanker jeg også, sjø! ;-) ..pose OG sekk, anyone? ;-)
mk1 black limited skrev: Kom det forresten en kar innom deg på jobb i forrige uke en gang og spurte om Supra? Han ringte meg og spurte litt, så jeg henviste ham til deg siden han var i Trondheim på det tidspunktet. Dessuten har jeg filla peiling på Supra. :-)
Ahh...det var du som jaga han innom ja...bare artig det ;-)
Han fikk nummeret mitt...i tilfellet han trenger litt bistand når han skal kjøpe bil ;-)


@lpher

 #14930  av mk1 black limited
 
Han har en hvit '86 med hvit felger og en spesiell vinge bak. Og muligens en haug med Denso-reklame på hvis han ikke har fjernet den nå, da.

 #15228  av memo
 
vel, da nærmer det seg VIRKELIG...

vi har "planlagt" å ha en liten grillfest der oppe på kvelden, hvis muligheten byr seg...endel biler og litt musikk, samt masse mat :)
dere er velkomne til å slå dere sammen med oss!

-memo

 #15287  av @lpher
 
mk1 black limited skrev:Han har en hvit '86 med hvit felger og en spesiell vinge bak. Og muligens en haug med Denso-reklame på hvis han ikke har fjernet den nå, da.

DA....har jeg sett den! ;-) Hærlig bil ;-)
Denso merkene var der de også... ;-)

Forlenga Impreza bakvinge mente jeg han sa det var....

Ja, ja....nå er jo dere gutta-bane-boys på vei oppover....mens vi ande må være igjen her å holde fortet ;-)

Well...pics er det minste vi kan få når dere kommer hjem ;-)

@lpher

 #15385  av @lpher
 
Bilder!!! ;-)

@lpher

 #15406  av memo
 
jeg tok desverre ingen bilder...

...men jeg kunne godt tenkt meg lotus esprit'en, eller den custom bygde porsche 996(?)'en '2002mod med 480ponnier :D