TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Treff pÃ¥ LÃ¥nke (Trondheim) Lørdag 6. september

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #15740  av aWeX
 
Nordmøre Gatebilklubb arrangerer treff på Lånke lørdag den 6 september.

Håper så mange som mulig herfra dukker opp, så får jeg kanskje truffet alle de jeg ikke traff da jeg ikke dukket opp på Ikea forrige helg :)

Les mere her
http://www.bilforumet.net/showthrea...&threadid=15648

og her
http://www.nordmoregatebilklubb.com/

 #15800  av @lpher
 
....i siste liten....

Oppmøte for felles kjøring til Lånke er 09:30 på KBS Leangen ;-)

@lpher

 #15847  av @lpher
 
Litt tynt oppmøte på KBS..ble visst lite tidlig for de fleste? ;-)

Men men....det ble nå 'Gatebiltreff' på lånke da ;-)

Bilder og video kommer...når jeg finner den helv...strømforsyninga på kameraet jeg har lånt meg :)

@lpher
Som hadde hadde 'litt' lyst til å kjøre noen runder på banen ;-)

 #16000  av @lpher
 
Ser heller labert ut dette ja....

Det ble filmet lite vettugt egentlig....og på bilde-siden skulle min tidligere fotograf få lov til gjennvinne min tillit...men dengang ei.....kun 10 bilder!!
...på 4 timer?! ...hva er det da? ;-)

...skal vel egentlig ikke snakke så høyt...for mye av det jeg filmet ble ikke akkurat oscar-materiale ihvertfall...ill tell ya that much! ;-)

@lpher

 #16058  av aWeX
 
Jeg måtte kjøre ned til lillestrøm på lørdagen, så jeg kom meg ikke denne gangen heller. Jeg svikter dere trøndere fælt for tiden :) Etter masse om og men har jeg nå fått billetter til Dubai, og det er det som var grunnen til at jeg ikke kom meg oppover på lørdagen. På onsdag flyr jeg nemlig nedover for å skaffe en venstrestyrt R32 GTR til en kompis, som også skal være med nedover :D
Det er jo ingen hemmelighet lengre , så jeg kan vel si at det er Asim hos Crazy Tuning som skal ha bilen det er snakk om. Jeg håper vi finner det vi leter etter der nede...

 #16065  av CelicaTurbo
 
ah, supert med litt flere Skyline her i landet ja, selv om det "bare" er en R32 :)

 #16091  av @lpher
 
Awex: så posten din på bilforumet ja...forventer films n' pics a plenty sier nå jeg da! ;-)


@lpher

 #16110  av aWeX
 
Det begynner å nærme seg avreise nå ja :D

Jeg skal slite ut både dv- og foto-kamera der nede, det skal jeg garantere deg :)

Det eneste som kan ødelegge er nok varmen, det er rundt 37 grader der nede nå, tror det blir tøft for en viking som meg ;)
Men det er jo egentlig et luksusproblem da...

 #16366  av chris
 
Alf: sårri at jeg sviktet, men som du vet var jeg bortreist. :)