TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Synspunkter,tips og forslag ang. TSogn treff

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #293863  av tojo
 
Vi er bare i startgropen enda,TSogn vil bli mye mer synlig på treff fremover.(Banner er som sagt skaffet).
Ã… mer matriell vil det bli ;-)

Men som noen av dere sier,det hadde vært morsomt å hatt et reint TSogn treff også.
(gjerne midt i landet) hehe midt i landet er vel omentrent Mo i Rana og ACR.
Men var ikke det jeg tenkte på! Trondheim +- hadde vært ypperlig. :D
Jo mer sentralt,jo kortere vei for å samles...jo bedre:-)
 #293929  av EXS
 
har dere vudert vålerbanen som et alternativ? det er en bane hvor medlemmer med lavere effekt også kan hevde seg, er jo endel av disse på forumet også... på ACR står en jo nesten stille visst man ikke har 300++ hk og hevde seg med

det er også nesten 17timers kjøre tur for oss som bor i andre enden av landet ;)

vet ikke hva slags interesse det ville hvert for ett landstreff sør
 #293935  av Neo
 
EXS skrev:har dere vudert vålerbanen som et alternativ? det er en bane hvor medlemmer med lavere effekt også kan hevde seg, er jo endel av disse på forumet også... på ACR står en jo nesten stille visst man ikke har 300++ hk og hevde seg med

det er også nesten 17timers kjøre tur for oss som bor i andre enden av landet ;)

vet ikke hva slags interesse det ville hvert for ett landstreff sør
det er jo også en mulighet, men da blir det jo det samme med oss som dere at det blir langt og kjøre.. da kunne man jo hatt ett treff midt i norge så blir det like langt for alle :wink: .. fra her jeg bor til trondheim er det 80-85 mil for og ta ett eksempel..
vært veldig kult og sammlet alle medlemmer og hatt et treff :D
 #293940  av ArildM
 
LÃ¥nkebanen da? Er kanskje ikke den beste bana, men midt i landet er det iaffal :)

Sindrej: Haha, må prøve å få meg til å hilse litt mer på folk til neste år hehe :mrgreen:
 #293962  av sindrejl
 
EXS skrev:har dere vudert vålerbanen som et alternativ? det er en bane hvor medlemmer med lavere effekt også kan hevde seg, er jo endel av disse på forumet også... på ACR står en jo nesten stille visst man ikke har 300++ hk og hevde seg med

det er også nesten 17timers kjøre tur for oss som bor i andre enden av landet ;)

vet ikke hva slags interesse det ville hvert for ett landstreff sør
liker ideen din, men er jo bare tull at man står stille på acr om man har under 300hk :) acr krever bare BALLER .. se på kennethx som kjørte rundt med 75hk dieselyaris.. jaggu sleit ikke mange å henge på ham ! :D
 #293965  av sindrejl
 
hmm leie bane er som oftest ganske dyrt, lånke skal ha ca 13-16k for en hel dag.. var det som var så fint med arendaltreffet.. det varte over flere dager :)
 #293973  av hmsilset
 
sindrejl skrev:hmm leie bane er som oftest ganske dyrt, lånke skal ha ca 13-16k for en hel dag.. var det som var så fint med arendaltreffet.. det varte over flere dager :)

Enig! Og hvorfor måå man kjøre på bane på treff da? Liker best å se på biler å prate og få flere kontakter jeg,både når det gjelder deler og entusiasme og ideer.Ett perfekt treff for meg er litt øl,litt mat og litt konkurranser og kjøring i ny og ne 8)
Om jeg er istand til å lage ett treff her en gang(noe jeg har tenkt på lenge),så kommer det til å gi vannvittig med oppmerksomhet av lokalbefolkninga,siden de fleste her kjører helt like bmw og audi.Må bare hilse på alle jeg møter,for jeg kjenner halvparten av de og de har sota ruter :lol: Veiene her er som skapt for sportsbiler.Ikke for mye humper og med mye svinger 8) Trollveggen og trollstigen er 5 og 10 minutter fra sentrum.

Litt video fra sentrum og nærmeste mila rundt sentrum her: :)

 #294367  av sindrejl
 
ja f.. det hadde vært genialt å funnet en campingplass i dalen der og så kjørt kolonne i trollstigen.. EPIC! :D En som står på toppen og tar bilder / filmer
 #294369  av KK-ma70
 
sindrejl skrev:ja f.. det hadde vært genialt å funnet en campingplass i dalen der og så kjørt kolonne i trollstigen.. EPIC! :D En som står på toppen og tar bilder / filmer
Høres utolig bra ut det dær :D
 #294371  av hmsilset
 
Så bra dere synes det høres bra ut her :P da skal jeg lufte tanken litt mere og fikse alt til våren.Campingplasser er det mange av her.Og hotell 2 og 5 min fra de største campingplassene for de som vil ha minibar,hehe. Lager ei pakke og sjekker interressen utpå høsten.Må sjekke mye.
 #294372  av sindrejl
 
hmsilset skrev:Så bra dere synes det høres bra ut her :P da skal jeg lufte tanken litt mere og fikse alt til våren.Campingplasser er det mange av her.Og hotell 2 og 5 min fra de største campingplassene for de som vil ha minibar,hehe. Lager ei pakke og sjekker interressen utpå høsten.Må sjekke mye.
nei poenget er jo at alle skal være på samme sted.. leie hytte eller lignende :)
 #294375  av hmsilset
 
sindrejl skrev:
hmsilset skrev:Så bra dere synes det høres bra ut her :P da skal jeg lufte tanken litt mere og fikse alt til våren.Campingplasser er det mange av her.Og hotell 2 og 5 min fra de største campingplassene for de som vil ha minibar,hehe. Lager ei pakke og sjekker interressen utpå høsten.Må sjekke mye.
nei poenget er jo at alle skal være på samme sted.. leie hytte eller lignende :)
Joda,er enig i det :P Skal finne den beste campingen eller andre overnattingssted her med god plass til biler.Denne campingen ligger nært sentrum og har bra hytter.

http://www.andalsnescamp.no/
 #294414  av Thomas S
 
Går an å ha små treff innimellom ;) Et treff i vær del av landet, i MKN har vi ca et treff for hver årstid her i vest :)
Eks: http://forum.mitsubishi-klubben.no/view ... =53&t=7316
Kjekt å ha noe slikt innimellom :)
 #294972  av kennethx
 
Grunnen til at vi ikke har noen klubb med medlems avgift er at det fører med seg en del ting som vi ikke har hatt ønske om å ta på oss. Det inbefatter bl.a. krav bokføring osv.

Flesteparten av postene i denne tråden har omhandlet, medlemsavgift eller ikke, kronerulling osv. Hvordan skaffe penger er en ting, men det er ikke det som var poenget med denne tråden slik jeg forstod det. Før man trenger penger må man ha en plan for hva man skal bruke pengene på, derfor appilerer jeg til dere om å skrive hva dere synes var BRA og hva som var DÅRLIG, og hva dere følte MANGLET på ts-ogn Landstreff Nord ACR '08.