TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Synspunkter,tips og forslag ang. TSogn treff

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #295036  av sindrejl
 
kennethx skrev: derfor appilerer jeg til dere om å skrive hva dere synes var BRA og hva som var DÅRLIG, og hva dere følte MANGLET på ts-ogn Landstreff Nord ACR '08.
Flere folk :lol:

Nei jeg synes kanskje at vi neste år burde sette opp en plan med feks større fellesgrilling, samling i mo, felles bar-runde o.l :) Mer felles opplegg.. kanskje felleskjøring på banen hvor alle stiller seg i kø samtidig? :D Hadde sikkert gått an å snakket med sommertreff gjengen hvis vi samler mange nok til at toyota får kjøre utpå samtidig eller noe slikt
 #295059  av tojo
 
Mange gode forslag her, vi får kansje prøve å lage et lite "TS-ogn" program å legge ut på forumet i god tid før treffet.
Slik at de aller fleste blir informert om felles ting.
 #295202  av Neo
 
sindrejl skrev:
kennethx skrev: derfor appilerer jeg til dere om å skrive hva dere synes var BRA og hva som var DÅRLIG, og hva dere følte MANGLET på ts-ogn Landstreff Nord ACR '08.
Flere folk :lol:

Nei jeg synes kanskje at vi neste år burde sette opp en plan med feks større fellesgrilling, samling i mo, felles bar-runde o.l :) Mer felles opplegg.. kanskje felleskjøring på banen hvor alle stiller seg i kø samtidig? :D Hadde sikkert gått an å snakket med sommertreff gjengen hvis vi samler mange nok til at toyota får kjøre utpå samtidig eller noe slikt
dette forslaget likte jeg veldig gått, jeg er fullstendig med på dette :mrgreen:
 #295295  av Tomera
 
Helt enig med Sindre!
Jeg hjelper gledelig til med ting som må ordnes lokalt hær på forhånd, og under treffet.
Men dette kan jeg, Tojo og ST205RR snakkes mere om.
 #295948  av chris
 
sindrejl skrev:
kennethx skrev: derfor appilerer jeg til dere om å skrive hva dere synes var BRA og hva som var DÅRLIG, og hva dere følte MANGLET på ts-ogn Landstreff Nord ACR '08.
Flere folk :lol:

Nei jeg synes kanskje at vi neste år burde sette opp en plan med feks større fellesgrilling, samling i mo, felles bar-runde o.l :) Mer felles opplegg.. kanskje felleskjøring på banen hvor alle stiller seg i kø samtidig? :D Hadde sikkert gått an å snakket med sommertreff gjengen hvis vi samler mange nok til at toyota får kjøre utpå samtidig eller noe slikt
Da får jo ikke du være med :mrgreen:
 #295957  av sindrejl
 
chris skrev:
sindrejl skrev:
kennethx skrev: derfor appilerer jeg til dere om å skrive hva dere synes var BRA og hva som var DÅRLIG, og hva dere følte MANGLET på ts-ogn Landstreff Nord ACR '08.
Flere folk :lol:

Nei jeg synes kanskje at vi neste år burde sette opp en plan med feks større fellesgrilling, samling i mo, felles bar-runde o.l :) Mer felles opplegg.. kanskje felleskjøring på banen hvor alle stiller seg i kø samtidig? :D Hadde sikkert gått an å snakket med sommertreff gjengen hvis vi samler mange nok til at toyota får kjøre utpå samtidig eller noe slikt
Da får jo ikke du være med :mrgreen:
:cry: blir med likevel jeg! dermed mazd... basta! hehe
 #295971  av Tomera
 
sindrejl skrev:
:cry: blir med likevel jeg! dermed mazd... basta! hehe
Alltids plass i pasasjerstolen vettu :wink: 8)
 #296231  av Shaggylaggy
 
Synes det står mye bra her. kronerulling er helt greit for min del.
Synes de treffene som er, burde bli annonsert litt bedre.

Nå vet jeg ikke hvor mange som er fra østlandet, og omegn her, men det er jo ikke umulig å bare lage simple treff for oss i sør, f.eks med et treff i lillestrøm, e.l og ha et lite program for kvelden evt.

Acr og nordland blir litt langt for min del. Åndalsnes er også et stykke langt, men vurderer sterkt å bli med til åndalsnes hvis det blir treff der.
 #296246  av sindrejl
 
Shaggylaggy skrev:Synes det står mye bra her. kronerulling er helt greit for min del.
Synes de treffene som er, burde bli annonsert litt bedre.

Nå vet jeg ikke hvor mange som er fra østlandet, og omegn her, men det er jo ikke umulig å bare lage simple treff for oss i sør, f.eks med et treff i lillestrøm, e.l og ha et lite program for kvelden evt.

Acr og nordland blir litt langt for min del. Åndalsnes er også et stykke langt, men vurderer sterkt å bli med til åndalsnes hvis det blir treff der.
acr er da ikke langt.. kommer jo flere folk dit ifra stavanger og kristiansand ;)
 #296283  av hmsilset
 
Shaggylaggy skrev:Synes det står mye bra her. kronerulling er helt greit for min del.
Synes de treffene som er, burde bli annonsert litt bedre.

Nå vet jeg ikke hvor mange som er fra østlandet, og omegn her, men det er jo ikke umulig å bare lage simple treff for oss i sør, f.eks med et treff i lillestrøm, e.l og ha et lite program for kvelden evt.

Acr og nordland blir litt langt for min del. Åndalsnes er også et stykke langt, men vurderer sterkt å bli med til åndalsnes hvis det blir treff der.

ACR er ett stykke ja. Har mye som skjer for tiden,men lager tråd om interesse for treff på åndalsnes på senhøsten.Vet om en helt sinnsykt,spinnvill fin plass for Toyotafolk her :D 5 store hytter og mye plass. Så for å ikke ødelegge denne tråden så ville jeg kun ha sagt at er det folk å oppdrive som vil på treff,så blir det;)
 #298049  av Ramsoul
 
Syntest at det med og treffest på mo hørtes spennende ut koster ca 40000 å leie banen + ambulanse og berging vist et stort jeng samlest blir det ikke så mye på vær=), ær det mange hær somm skall på høsttreffet??
Skulle kanskje ha fått till noen samlinger, vet at en plass på østlandet trefes toyotaførerne på en fast plass en gang i måneden og kanskje funnet et midtpunkt og treftest i vertfall en gang på sommeren, kommer jeg sell om jeg må kjøre noen mil og vist jeg har tid
 #298074  av sindrejl
 
Ramsoul skrev:Syntest at det med og treffest på mo hørtes spennende ut koster ca 40000 å leie banen + ambulanse og berging vist et stort jeng samlest blir det ikke så mye på vær=), ær det mange hær somm skall på høsttreffet??
Skulle kanskje ha fått till noen samlinger, vet at en plass på østlandet trefes toyotaførerne på en fast plass en gang i måneden og kanskje funnet et midtpunkt og treftest i vertfall en gang på sommeren, kommer jeg sell om jeg må kjøre noen mil og vist jeg har tid
nåh.. Honda clubben leier nå banen en hel dag alene, og jeg tviler de betaler 40k for den :)

Hver bruker der betaler uansett 1000kr for å være med..
 #298076  av Ramsoul
 
sindrejl skrev:
Ramsoul skrev:Syntest at det med og treffest på mo hørtes spennende ut koster ca 40000 å leie banen + ambulanse og berging vist et stort jeng samlest blir det ikke så mye på vær=), ær det mange hær somm skall på høsttreffet??
Skulle kanskje ha fått till noen samlinger, vet at en plass på østlandet trefes toyotaførerne på en fast plass en gang i måneden og kanskje funnet et midtpunkt og treftest i vertfall en gang på sommeren, kommer jeg sell om jeg må kjøre noen mil og vist jeg har tid
nåh.. Honda clubben leier nå banen en hel dag alene, og jeg tviler de betaler 40k for den :)

Hver bruker der betaler uansett 1000kr for å være med..
Ær bare et tall jeg har hørt sorry forr at jeg ikke poengterte det ser på nettsiden nå at det koster 150 kr for tre runder (dropp inn), men vist de klarer det hvorfor ikke vi? samme for meg hadde bar lyst till å dra en gang å møte andre toyotaentusiaster, om det er på eller av banen! (ær ikke så mange som har spesielle toyotaer her, og de som ær hær møter jeg nesten vær dag og det er sjeldent det kommer annent enn bobilturister av turistene da, så det ville vært artig å se noe nytt!
 #321967  av tingeling87
 
hmsilset skrev:
Shaggylaggy skrev:Synes det står mye bra her. kronerulling er helt greit for min del.
Synes de treffene som er, burde bli annonsert litt bedre.

Nå vet jeg ikke hvor mange som er fra østlandet, og omegn her, men det er jo ikke umulig å bare lage simple treff for oss i sør, f.eks med et treff i lillestrøm, e.l og ha et lite program for kvelden evt.

Acr og nordland blir litt langt for min del. Åndalsnes er også et stykke langt, men vurderer sterkt å bli med til åndalsnes hvis det blir treff der.

ACR er ett stykke ja. Har mye som skjer for tiden,men lager tråd om interesse for treff på åndalsnes på senhøsten.Vet om en helt sinnsykt,spinnvill fin plass for Toyotafolk her :D 5 store hytter og mye plass. Så for å ikke ødelegge denne tråden så ville jeg kun ha sagt at er det folk å oppdrive som vil på treff,så blir det;)
Det hadde jo vore kjempe kjekt da :D
Det må du få til :D