TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Synspunkter,tips og forslag ang. TSogn treff

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #376259  av Noxan8
 
fremgangsmåte, høyre marg på siden, Kartsøk: koordinat, og lim inn info ovenfor
 #376261  av hmsilset
 
Noxan8 skrev:sjekka litt rundt/i oppdal og fant flere steder, men dette så lovende ut, legger ved koordinater og link til nettside som viser kart

http://webhotel2.gisline.no/gislinewebinnsyn_oppdal/

koordinater:
Koordinat type: NGO1948 Akse 1
koordinat: Nord koordinat: Øst
517 111,107 188 286,110


Der ut som et stort tomt område, firma eid, skulle tro om vi fant ut hvem/hva som eide, og avtale leie av område?
Er vel både hoteller og campingplasser i Oppdal, så å leie av noen for å gjemme oss vekk på ett industriområde er ikke jeg for.
Oppdal var bare ett forslag.Det er litt høyfjell temperaturer der, så vanelig telt kan fort bli ubehagelig :)
 #376268  av Noxan8
 
hmsilset skrev: Er vel både hoteller og campingplasser i Oppdal, så å leie av noen for å gjemme oss vekk på ett industriområde er ikke jeg for.
Oppdal var bare ett forslag.Det er litt høyfjell temperaturer der, så vanelig telt kan fort bli ubehagelig :)
var et tomt område med areal jeg så etter da men, som sagt, var et forsrlag :P
 #376706  av hmsilset
 
Noxan8 skrev:
hmsilset skrev: Er vel både hoteller og campingplasser i Oppdal, så å leie av noen for å gjemme oss vekk på ett industriområde er ikke jeg for.
Oppdal var bare ett forslag.Det er litt høyfjell temperaturer der, så vanelig telt kan fort bli ubehagelig :)
var et tomt område med areal jeg så etter da men, som sagt, var et forsrlag :P
Forslag er greit nok det :wink:


Jeg har sendt mail og hørt om priser på rom i en bitteliten by nesten midt i sør Norge nå :) Blir 1 hel dag/natt, også overnatting for den som vil det.Kommer til å sette igang treff om jeg så møter opp aleine, for nå har det vært for lenge siden vi har møttes her i sør :(
 #390510  av tojo
 
Ingen nye forslag, innspill ang treffet?