TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Synspunkter,tips og forslag ang. TSogn treff

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #321978  av hmsilset
 
tingeling87 skrev:
hmsilset skrev:
Shaggylaggy skrev:Synes det står mye bra her. kronerulling er helt greit for min del.
Synes de treffene som er, burde bli annonsert litt bedre.

Nå vet jeg ikke hvor mange som er fra østlandet, og omegn her, men det er jo ikke umulig å bare lage simple treff for oss i sør, f.eks med et treff i lillestrøm, e.l og ha et lite program for kvelden evt.

Acr og nordland blir litt langt for min del. Åndalsnes er også et stykke langt, men vurderer sterkt å bli med til åndalsnes hvis det blir treff der.

ACR er ett stykke ja. Har mye som skjer for tiden,men lager tråd om interesse for treff på åndalsnes på senhøsten.Vet om en helt sinnsykt,spinnvill fin plass for Toyotafolk her :D 5 store hytter og mye plass. Så for å ikke ødelegge denne tråden så ville jeg kun ha sagt at er det folk å oppdrive som vil på treff,så blir det;)
Det hadde jo vore kjempe kjekt da :D
Det må du få til :D
Det er ett stort ansvar da,og min økonomiske situasjon er ikke så bra om da jeg skreiv dette, så jeg har ikke råd å tenke stort :P Har ei plan for begynnelsen av september.Den med å laste opp bilen å ta ei helg på hotel for byttehandler,prate bil og bare slappe av å se på biler :D Har planer oppi min morgensløve hjerne om sted og tid.Er også fantastisk camping 1 minutt fra for de som ikke vil bruke 2000kr på hotel.
 #322027  av hmsilset
 
tingeling87 skrev:Ja men er ikke det også kjekt da :)
Det blir nok kjekt uansett om det er hytte eller hotel :D
Liker det sosiale live blant folk hehe :lol:
joda, men når man har passert 30 så er det viktig å ha gode møbler og en bar :D Alt ligger tett i tett der da,så hva folk velger blir opp til dem isåfall.Skal på ett par treff i sommer, og da blir det telt, og det er nok ett par døgn i året :P
 #322280  av tingeling87
 
hmsilset skrev:
tingeling87 skrev:Ja men er ikke det også kjekt da :)
Det blir nok kjekt uansett om det er hytte eller hotel :D
Liker det sosiale live blant folk hehe :lol:
joda, men når man har passert 30 så er det viktig å ha gode møbler og en bar :D Alt ligger tett i tett der da,så hva folk velger blir opp til dem isåfall.Skal på ett par treff i sommer, og da blir det telt, og det er nok ett par døgn i året :P

Hehe ja, liker ikke telt jeg:P
 #344288  av mr292
 
Har ett forslag som jeg tror kommer til å få mange flere Toyota/Lexus eiere (til og med folk som er skjelden på forumet) til å møte opp på treff.
I dag har vi mange ulike tjenester på nett som lar deg sende sms gratis, dette kan vi bruke til vår fordel ved å lage en liste over folk som vil være med fra forskjellige fylker og sende sms til de, F.eks
Kode: Velg alt
Østfold:
88888881
88888882
88888883
Og likens med Akershus,Oslo,Hedmark,Oppland,Buskerud,Vestfold,Telemark,Aust-Agder,Vest-Agder,Hordaland,Rogaland,Sogn og Fjordane,Møre og Romsdal,Sør Trøndelag,Nord Trøndelag,Nordland,Troms,Finnmark

Hvis noen lager en tråd (jeg kan ta ansvar for denne ordningen om noen med litt rettigheter på forumet synes dette burde bli gjort). OG om noen informerer meg på pm om tid, sted, aktiviteter og diverse info for treffene.

en slik ordning tror jeg kan hjelpe oss med og få personer som ikke er så aktive ved pc'n til og møte på treffene :D
håper dere ser på dette som en genial ide (selv synes jeg dette bør funke)
 #346783  av mailman1
 
Nå har ikke jeg lest igjennom alle postene desverre, men jeg foreslår ledelsen setter opp en paypal konto vi kan donere til. Hvis noen absolutt vil at alle skal vite hvor mye han ga så kan han/hun skryte på forumet :lol:
 #375737  av smurfen81
 
Er med på kronerulling. Synes dette høres ut som en god ide. Har div kontakter på hoteller i oslo så visst det er snakk om noe treff i området kan jeg prøve å fikse litt fine priser.
 #375739  av hmsilset
 
ts-ogn.no er vel 10 år i 2011? Hadde vært artig med ett skikkelig arrangement.En plass mellom lillehammer og Trondheim hadde vært bra å ha treff.Da er det mulig for de gansk langt nord og sør å komme frem på en dag.
 #375747  av predator
 
hmsilset skrev:ts-ogn.no er vel 10 år i 2011? Hadde vært artig med ett skikkelig arrangement.En plass mellom lillehammer og Trondheim hadde vært bra å ha treff.Da er det mulig for de gansk langt nord og sør å komme frem på en dag.
Synes jeg var en knallgod ide :mrgreen: Støtter den der..
 #375773  av Noxan8
 
+1
 #375918  av mailman1
 
+1 :D
 #376247  av hmsilset
 
Problemet her er jo at ingen jobber med sånne saker mere.Lurer nok en gang på å arrangere.Er jo bare å finne en plass og sette en dato, så får de som vil komme tenker jeg :D
 #376253  av tojo
 
Go for it ! Jeg er gjerne med på "frivillig" kronerulling for å få et evnt bedre treff/fest/arrangemang.
Vi burde virkelig markere oss nå som det er 10års jubileum. kom med forslag folkens. :-) gleder meg allerede.
 #376254  av hmsilset
 
Jeg tenkte Fagernes siden det er nesten midt i sør Norge.


Hva med å finne en plass midtmellom Saltfjellet og Kristiansand? Alt jeg trenger er Masse Toyotaer, stor parkeringsplass og bar :D

Har regna ut nå at det er Oppdal som er midt imellom omtrent :)
 #376258  av Noxan8
 
sjekka litt rundt/i oppdal og fant flere steder, men dette så lovende ut, legger ved koordinater og link til nettside som viser kart

http://webhotel2.gisline.no/gislinewebinnsyn_oppdal/

koordinater:
Koordinat type: NGO1948 Akse 1
koordinat: Nord koordinat: Øst
517 111,107 188 286,110


ser ut som et stort tomt område, firma eid, skulle tro om vi fant ut hvem/hva som eide, og avtale leie av område?