TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Synspunkter,tips og forslag ang. TSogn treff

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #293716  av tojo
 
Følg gjerne på med synspunkter, tips og forslag som angår TSogn treff. :D
Slik at vi kan organisere/tilrettelegge kommende treff best mulig.

Siden dette er en "gratis klubb" er det litt vrient å skaffe frem matriell.

Muligens vi skulle hatt en frivillig kronerulling,for innkjøp av treffmatriell som gjør oss mer "synlige" og til ting som gjør at vi kan gjøre treffene mer sosiale? :roll:

Ting og tang vi har:

- ST205RR har skaffet 1x4meter TSogn banner(sponset av Toyota Nordvik)
- Vi er også sponset med "mekke/lager telt" av en nabo :-) (brukes på Landstreff Nord)
- Avsperringsmatriell som sperrebånd,TSogn lapper for å markere området skaffer jeg
(iallefall på ACR treff)

- Fins en TSogn banner i sør også. :D
 #293735  av sindrejl
 
Burde kanskje vært arrangert et rent ts-ogn treff/fest? Det vi hadde i arendal for en del år siden var helt rått :)
 #293739  av ArildM
 
Har det noen gang vært diskutert klubbavgift da? Hadde ikke vært meg i mot om det hadde kommet klubben tilgode :)
Ellers er det trivelig med treff, men sånn som på ACR blir det mest til at jeg går rundt å kikker på alt (eller kjører når jeg har muligheten til det), kan jo være fordi dama maser og at jeg er en sky jævel også da :roll:
 #293759  av hmsilset
 
sindrejl skrev:Burde kanskje vært arrangert et rent ts-ogn treff/fest? Det vi hadde i arendal for en del år siden var helt rått :)

Det er nok det eneste jeg er med på.Har ikke vært på noen kule treff siden det på Tromøya jeg :D Skal til Danmark i år på treff sikkert,men det blir ikke det samme når jeg ikke forstår indisk eller hva morsmålet er der nede...
 #293769  av Daniel HS
 
Et tips for å dra inn litt kronet i kassen til effekter o.l. er å ha en egen "Medlemssone" (eller noe slikt), der kun betalende medlemmer har tilgang. Der kan f.eks prosjekttråder osv ligge. Tror ikke folk har noe i mot å betale en 1-200 lapp for å være medlem. Da er det gjerne lettere å inngå rabattavtaler osv med firmaer da det virker litt mer som en klubb enn bare et forum. Og gjerne at betalende medlemmer får 2 stk TS-ogn "klistremerker" hvert år når medlemskapet er betalt, til å ha på bilen. :)

Bare et forslag :)

Mulig det var litt vanskelig formulert, men tror det var forståelig likevel.
 #293831  av hmsilset
 
Daniel HS skrev:Et tips for å dra inn litt kronet i kassen til effekter o.l. er å ha en egen "Medlemssone" (eller noe slikt), der kun betalende medlemmer har tilgang. Der kan f.eks prosjekttråder osv ligge. Tror ikke folk har noe i mot å betale en 1-200 lapp for å være medlem. Da er det gjerne lettere å inngå rabattavtaler osv med firmaer da det virker litt mer som en klubb enn bare et forum. Og gjerne at betalende medlemmer får 2 stk TS-ogn "klistremerker" hvert år når medlemskapet er betalt, til å ha på bilen. :)

Bare et forslag :)

Mulig det var litt vanskelig formulert, men tror det var forståelig likevel.
Er ikke enig.Det vil gjøre en så lite aktiv nettside mindre aktiv og veldig fort veldig mye mindre aktiv,og mange nye vil ikke betale siden de betaler 200kr på 5 andre klubber de er i.
 #293834  av KK-ma70
 
sindrejl skrev:Burde kanskje vært arrangert et rent ts-ogn treff/fest? Det vi hadde i arendal for en del år siden var helt rått :)
Dette hadde vært knall. Arendal var jo kjempebra. Kommer litt nermere Ts-ogn folkene og da :D Hvis Oslofolket orker å kjøre så langt da :mrgreen: (var noen som klaget på at det var langt å kjøre 25mil for et treff, da noen av oss hadde kjørt 75mil :roll: )

Sp.målet er om noen orker å arrangere et slikt treff igjen...
Problemet er at vi ligger såpass spredt i det lange landet vårt. Hvem skal forvalte pengene? Gå til innkjøp o.l.?
 #293836  av hmsilset
 
KK-ma70 skrev:
sindrejl skrev:Burde kanskje vært arrangert et rent ts-ogn treff/fest? Det vi hadde i arendal for en del år siden var helt rått :)
Dette hadde vært knall. Arendal var jo kjempebra. Kommer litt nermere Ts-ogn folkene og da :D Hvis Oslofolket orker å kjøre så langt da :mrgreen: (var noen som klaget på at det var langt å kjøre 25mil for et treff, da noen av oss hadde kjørt 75mil :roll: )

Sp.målet er om noen orker å arrangere et slikt treff igjen...
Problemet er at vi ligger såpass spredt i det lange landet vårt. Hvem skal forvalte pengene? Gå til innkjøp o.l.?
Dere kjørte jo over 75 mil da :P jeg hadde lett klart å laga ett helgetreff her,med hotel råning,musikk og alt som trengs for ett artig treff. Kan lage til neste år om folk her vil.42 mil fra oslo,rundt 30 fra trondheim..
 #293839  av sindrejl
 
ArildM skrev:Har det noen gang vært diskutert klubbavgift da? Hadde ikke vært meg i mot om det hadde kommet klubben tilgode :)
Ellers er det trivelig med treff, men sånn som på ACR blir det mest til at jeg går rundt å kikker på alt (eller kjører når jeg har muligheten til det), kan jo være fordi dama maser og at jeg er en sky jævel også da :roll:
ja du er en forbanna sky jævel! Jeg så du kom med bilen og stirra deg i øya, men fikk nok å henge fingra i sjæl og når du ikke kom bort for å hilse etterhvert glemte jeg å gjøre det motsatte ;)
 #293840  av sindrejl
 
KK-ma70 skrev:
sindrejl skrev:Burde kanskje vært arrangert et rent ts-ogn treff/fest? Det vi hadde i arendal for en del år siden var helt rått :)
Dette hadde vært knall. Arendal var jo kjempebra. Kommer litt nermere Ts-ogn folkene og da :D Hvis Oslofolket orker å kjøre så langt da :mrgreen: (var noen som klaget på at det var langt å kjøre 25mil for et treff, da noen av oss hadde kjørt 75mil :roll: )

Sp.målet er om noen orker å arrangere et slikt treff igjen...
Problemet er at vi ligger såpass spredt i det lange landet vårt. Hvem skal forvalte pengene? Gå til innkjøp o.l.?
er vel der problemet ligger, at en herremann her gjorde all jobben selv og endte med minus i sin private kronekasse.. og slikt tar jo livet av ildsjelen :(
 #293842  av tojo
 
Medlemsavgift er nok utelukket, da dette er tatt opp flere ganger før.

Men frivillig kronerulling kunne jo vært noe,jeg er iallefall gjerne med på det.
Med kronerulling mener jeg ikke å få mest mulig penger i "Felleskassen"
,men slik at vi har til utstyr/matriell vi trenger på treff osv i det langstrakte land.
 #293843  av Supramk3turbo
 
Jepp, Kronerulling er bra greier :D
 #293845  av Zepticon
 
Å slenge inn en Google Adsence annonse på toppen av siden drar inn en del penger til en slik "felleskasse". Går vell på mellom 0.5 og 5USD per dag og er bare to små eller en stor anonse som plaseres hvor som hellst på siden.
 #293861  av Neo
 
leser mye bra her inne.. er ikke meg imot og betale en så kalt medlemsavgift eller kronerullering :mrgreen: ..
hatt treff bare for klubben eller noe, vært utrolig gøy og fått samlet hele klubben en helg..
mye bra forslag her syns jeg.. jeg er med så lenge jeg har tid til det og slipper og kjøre 100 mil for og komme meg til det, da jeg bor i lofoten hehe..

sommertreffet i år var jo bra, men så mange sier 50 biler påmeldt og bare 7-10 biler totalt kom.. fått tak i noe slik at folk legger mer merke til klubben osv :mrgreen: