TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota\ japse Treff pÃ¥ hamar 22 august kl19.00

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #295646  av |plumbo
 
Lufter denne ideen litt noen som har lyst til og ta en sammling på vikingskipet i løpet av august ?? sikkert noen som stiller opp med kamera osv her er det også en veldig fin runde og kjøre for dem som er kjent i området :)

22 august

Driver og sankker med grund eier nå for og få dette til og gå så smerte fritt som mulig
Sist redigert av |plumbo den 22 jul 2008 14:08, redigert 6 ganger totalt.
 #295686  av tettwatt
 
Kan henge meg på, men trenger dato :D
 #295701  av Supramk3turbo
 
Ja, er ikke umulig dette. SÃ¥ sant jeg er hjemme...
 #295703  av |plumbo
 
|plumbo skrev:Lufter denne ideen litt noen som har lyst til og ta en sammling på vikingskipet i løpet av august ?? sikkert noen som stiller opp med kamera osv her er det også en veldig fin runde og kjøre for dem som er kjent i området :)
23 august er sakt men pink racing har også treff denne daton så jeg lurer litt på om 22 passer bedre +
 #295820  av |plumbo
 
Dette blir 22 august om det blir på vikingskipet får jeg fast satt i neste uke da "eiern" kommer hjem fra ferie . men treff blir det uansett den 22 august jeg holder dere oppdatert fortløpende !
Sist redigert av |plumbo den 21 jul 2008 18:42, redigert 1 gang totalt.
 #296028  av Carina_E
 
Detta hørtes bra ut.. :D
Skal prøve så godt jeg kan å bli med på dette ja. får se hvem bli det blir med men.... :oops:
Er det noe snakk om klokkeslett enda ell??
 #296030  av |plumbo
 
klokkeslett vil jeg komme nærmere tilbake till skal kontakte kommunen på nytt på tirsdag for nærmere diskusjon ang sted ( vil ikke ha noen form for økonomisk ansvar etter treffet osv .. )