TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota\ japse Treff pÃ¥ hamar 22 august kl19.00

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #296384  av |plumbo
 
starter ved statoil ved cc fortsetter inn mot byen , går deretter bortover strand gata så opp kirkebakken der visnur foran kirka og samme ruta tilbake ;)
 #296418  av |plumbo
 
Da er det klarert med vikingskipet ! vi holder til på parkeringsplassen foran vikingskipet på asfalten ( ikke gresset ! ) det vil bli satt fram søppel dunker , BRUK DEM !! ( så slipper jeg og gå og plukke opp dritten etter dere , ja jeg ... )

treffet starter ca kl 7 på kvelden vell møtt :D
 #296607  av elino
 
Bra tiltak ;)
Får nok pusse og gnu litt på Supran min før treffet. Har håpet på ny lakk i sommer, men Are har ikke tid. Så får se om vi venter til våren at...vinteren sliter på lakken gitt.
Kom ny Supra til byn i går (sølv,Jdm), håper han kommer og viser frem det nye gliset sitt ;)

Den røde skal kjøre street legal i Brummundal på Lørdag :D
 #296608  av |plumbo
 
ble informert om street legal treffet av kenneth ( 300zx) + et par fra noen forum derfor ble treffet endret . kommer meg nok ikke til dala for og se på street legal jeg må nok ned på vikingskipet for og koste og plukke søppel etter treffet :\ hvis det er noen som vil hjelpe til er det bare og si i fra ! :D
 #296610  av elino
 
|plumbo skrev:ble informert om street legal treffet av kenneth ( 300zx) + et par fra noen forum derfor ble treffet endret . kommer meg nok ikke til dala for og se på street legal jeg må nok ned på vikingskipet for og koste og plukke søppel etter treffet :\ hvis det er noen som vil hjelpe til er det bare og si i fra ! :D

Hehe..Kenneth ja...kult om han hadde fått 300en ferdig til treffet..*Hint Hint* :lol:

Får da ikke håpe det er SÅÅå mye søppel at du ikke rekker opp i dala til eftan/kveld dagen etter ;)
Vi kan sikkert fikse litt rydding på fredag, lørdag blir litt vanskelig for vår del :)
 #296836  av Supramk3turbo
 
Jeg kommer...
 #296867  av mulle-mek
 
KK-ma70 skrev:Kan hende jeg tar meg en tur nedover, litt usikker enda.. Kommer hjem fra syden den 21. Har vært litt morsomt å fått med seg treffet :) Håper på endel mk3 Supraer da :wink: :wink: :mrgreen:
ja kommer du så er vi 2 sorte glis :D
 #297007  av Supramk3turbo
 
Hvem sikter du til??