TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota\ japse Treff pÃ¥ hamar 22 august kl19.00

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #297017  av Supramk3turbo
 
Aha, det blir spennende:)
 #297069  av Topaz
 
|plumbo skrev:en rød mk3 som går her på hamar ( en som heter simon som eier den men en venn av han som kommer med den )
Både bror min og mor mi har sett en rød mk3 der oppe....spørs om det er den det da?!
 #297086  av |plumbo
 
han har 2 røde mk3 vet jeg .. går også en sølv en her men den er det en kar langt oppi åra som kjører + en celica supra som er rød , også en gammel kar som er høy på pæra som kjører
 #297089  av Supramk3turbo
 
Den sølvgråe er muligens solgt for en liten stund siden, for jeg kjøpte min av en rar skrue oppi der...
 #299286  av Kenolang
 
elino skrev:
|plumbo skrev:ble informert om street legal treffet av kenneth ( 300zx) + et par fra noen forum derfor ble treffet endret . kommer meg nok ikke til dala for og se på street legal jeg må nok ned på vikingskipet for og koste og plukke søppel etter treffet :\ hvis det er noen som vil hjelpe til er det bare og si i fra ! :D

Hehe..Kenneth ja...kult om han hadde fått 300en ferdig til treffet..*Hint Hint* :lol:

Får da ikke håpe det er SÅÅå mye søppel at du ikke rekker opp i dala til eftan/kveld dagen etter ;)
Vi kan sikkert fikse litt rydding på fredag, lørdag blir litt vanskelig for vår del :)
Det ser ut til at bilen er kjørbar til fredagen, så vi kommer :wink:
 #299337  av |plumbo
 
Kenolang skrev:
elino skrev:
|plumbo skrev:ble informert om street legal treffet av kenneth ( 300zx) + et par fra noen forum derfor ble treffet endret . kommer meg nok ikke til dala for og se på street legal jeg må nok ned på vikingskipet for og koste og plukke søppel etter treffet :\ hvis det er noen som vil hjelpe til er det bare og si i fra ! :D

Hehe..Kenneth ja...kult om han hadde fått 300en ferdig til treffet..*Hint Hint* :lol:

Får da ikke håpe det er SÅÅå mye søppel at du ikke rekker opp i dala til eftan/kveld dagen etter ;)
Vi kan sikkert fikse litt rydding på fredag, lørdag blir litt vanskelig for vår del :)
Det ser ut til at bilen er kjørbar til fredagen, så vi kommer :wink:

møtte deg her om dagen ja ;) høres bra ut :D
 #299465  av elino
 
Det ser ut til å bli bra vær :)

Varsel for Hamar fredag 22.08.2008

Dagtid kl 12 – kl 18
Bilde 17°

Kveld kl 20 – kl 2
Bilde 19°

Kilde: Yr.no
 #299474  av |plumbo
 
knakene fin fint :D jeg vil være på skipet fra ca kl 6 og begyne og gjøre klar ting der :) håper på et bra oppmøte ( det virker i allefall som om det blir det !!! :D ) sees i morra

p.s. for min skyld mtp opprydning osv . :

ikke parker på gresset !
bruk søpplekasser
og hold kjøringa på området moderat
jeg vil ikke ha noen etterspill etter treffet pga noen idioter som skal ødelegge for alle andre !

blir dette en sukse så er dette ikke siste gang det blir arrangsjert ! :D