TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Fort gjort Ts-ogn treff Trondheim

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #300662  av Stiansen
 
@lpher skrev:
celicat23 skrev:Litt kjipt at det kuleste på ett toyota treff er en honda :lol:
Ehh...og to stk. mkIV Supra TwinTurbo er ikke kult det da?
Ingen av dem som er twinturbo :mrgreen:
 #300687  av Supramk3turbo
 
Begge er Singel altså :D he he
 #300710  av celicat23
 
Masse credz for og ha supra med hvite skilt, men supra er oppbrukt etter at "alle" med mer penger enn vett skulle ha seg en for og gjøre fjortissa på gatebil våte (på røde skilter :lol:) Liker toyota og syns toyota er det "beste" merke, men synes selv en honda nsx er fetere enn supra (selv disse skjeldene eksemplarene med hvite skilt :lol:)
 #300712  av Supramk3turbo
 
He he, ja. Jeg må si meg litt enig :lol:
 #300770  av Heimdal
 
Masse credz for og ha supra med hvite skilt, men supra er oppbrukt etter at "alle" med mer penger enn vett skulle ha seg en for og gjøre fjortissa på gatebil våte (på røde skilter ) Liker toyota og syns toyota er det "beste" merke, men synes selv en honda nsx er fetere enn supra (selv disse skjeldene eksemplarene med hvite skilt )
Såså...Trist å lei dæ for at du har en trist liten grevling av en Celica du da :D
Kan jo diskuteres om man har mest vett når man kjøper en nsx 93 mod til 450000-500000 eller en supra... Eller om noen av oss har vett :D
 #301764  av celicat23
 
Heimdal skrev:Såså...Trist å lei dæ for at du har en trist liten grevling av en Celica du da :D
Whops, du får prøve og få fakta riktig før du prøver og være smart da: jeg har ikke celica engang. Selv om det er min gamle celica på bildene (den sorte t23'n) :lol:
 #305231  av supratt
 
NÃ¥ vet jeg ikke om noen som har betalt 450-500tusen for -93 NSX....De blir omsatt for 350-370 for -91 modeller.
En annen ting er vel at NSX,en sliter ikke med stappfullt av importerte høyrestyrte biler som desverre har ødelagt markedet for de hærlige Supraene :?
NSX vil alltid være en bedre investering enn en Supra, ikke fordi Supra er en dårlig bil, men fordi markedet desverre for Supra er ødelagt p.g.a The fast and the furious... :cry:
Supra er en heftig sportsbil, men vil aldri bli en supersportsbil som NSX,en er.... :wink:
 #305241  av Supramk3turbo
 
Enig...
 #305283  av supratt
 
Og apropo vett, så er ingen som kjøper NSX eller Supra fornuftig, dog det kan også taes opp til diskusjon. :lol:
Diskusjonen blir faktisk ganske kort fordi NSX og Supra er blant de bilene som har minst verditap, så ikke nok med å være "guttete" og kjøpe drømmen og ha det gøy, vi er blant de som taper minst på våre kjøp og :wink: (ta den dere Passat, Mondeo osv snusfornuftige "gubber") :P
 #305375  av dca
 
jeg taper førerkort på ett slikt kjøp :?