TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • hva med et treff i oslo-drammen omerÃ¥de

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #299611  av junkern
 
tenkte som så at det kanskje kunne vært gøy med et lite treff for de som måtte ønske det i oslo-drammens omeråde. syns det er så mange treff langt borte herfra. noen forslag???
 #300031  av Supramk3turbo
 
Det er bare å arrangere det:) Sikkert flere som er intressert...
 #300035  av ErikG
 
Kommer jeg, med starleten;) Har sannsynligvis fått delebilen da så blir vel røde skilter da. Må arrangere noe sånt Øyvind!
 #300344  av mulle-mek
 
dæven døtte målt ca hk ennu ? hvor mye tåler den ? :D
har bestilt jeg nå får om 14 dager håper jeg lipp t04e 61 kulelager og polert hus
skal tåle 600 spør ikke om de er bak el på veiv vet ikke men mest sannsynlig veiv :evil:
 #300365  av Qurtis
 
Turbo holder til 600 hk. Nå kjører jeg på ca 1- 1,2 bar. Da har jeg 350-400 hk. Det gir et meget fint jevnt drag uten merkbar turboleg.

Kan selvsagt skru opp trykket til 1,5 bar men føler ikke behov for det enda. :lol:

Lykke til med ny Lipp turbo :mrgreen:

Får håpe det blir et treff da. Ellers så får vi MK3 gutta ordne noe sjøl 8)

Jeg er i allefall endelig klar :lol:
 #300430  av ErikG
 
Fikk telefon fra fraktselskpet i dag. Bilen stå på kaia i Drammen så blir henting til uka. Så da er jeg ihvertfall klar for et lite treff!!
 #300438  av mulle-mek
 
Qurtis skrev:Turbo holder til 600 hk. Nå kjører jeg på ca 1- 1,2 bar. Da har jeg 350-400 hk. Det gir et meget fint jevnt drag uten merkbar turboleg.

Kan selvsagt skru opp trykket til 1,5 bar men føler ikke behov for det enda. :lol:

Lykke til med ny Lipp turbo :mrgreen:

Får håpe det blir et treff da. Ellers så får vi MK3 gutta ordne noe sjøl 8)

Jeg er i allefall endelig klar :lol:
gleder meg til å se den mest sannsynlig peneste mk3 i norge
 #300529  av Kanakkas
 
Skjer det noe her ang treff??? Må legge det inn i kalenderen i tilfelle... mye som skjer formindel ihvertfall, er høst og jakttid, bil blir snart satt litt på vent....
 #300850  av junkern
 
kan jo få ordnet et uoffisielt treff på kadettangen ved grus plassen(parkeringen) eller evt statoil sandvika(suppa). vet at det ikke går å få ordnet noe burning og den slags da purken er litt vrange på det,men er jo ihvetfall mulig å treffes for å prate og vise fram hva man har. evt dato tenkte jeg førstkommende søndag dvs søndag 7/9-08. møtes ved 15 tia eller no? erik g du må komme med glanzan! den var grise grom!
 #300863  av ErikG
 
Er gatebil til helgen så ikke sikkert så mange kan da;) Skal ikke selv, men sikekrt noen andre som skal. Har planer om å flytte over en del av det kosmetiske fra Glanzaen til Starleten denne helgen så blir nok ikke Glanza.
 #300877  av ina
 
ErikG skrev:Er gatebil til helgen så ikke sikkert så mange kan da;) Skal ikke selv, men sikekrt noen andre som skal. Har planer om å flytte over en del av det kosmetiske fra Glanzaen til Starleten denne helgen så blir nok ikke Glanza.
er det en hvit en som kom på fredag eller:P

synes det snart kan bli et treff i nærheten....
 #300891  av ErikG
 
er det en hvit en som kom på fredag eller:P
Helt riktig. Første i Norge!