TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gatebil Rudskogen 5-7 Sept.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #301255  av James
 
Noen som har bilder fra kjøringen i helgen? ...Kjørte nemlig en god del med celica gt4en ,så hadde vert morro om noen hadde tatt bilder eller filmet :D
Vet Fredrik (celicast185) hadde noe video fra helgen hehe :wink:
 #301267  av James
 
celica_st185 skrev:stemmer det, kommer nok i løpet av uken :)
høres bra ut :wink:

SW20Ronny skrev:får håpe det kommer med litt av mr2en å da.... fikk kjørt masse:-)
jepp, så det! Kjørte bak deg en halv runde før jeg kjørte av banen ene gangen. Godt det er noen av oss ts-ogner som stiller til banekjøring. :wink: Var utrolig gøy!
Foresten yggelig å få hilst på både celicast185 og SW20Ronny fra forumet i helgen!Greit å vite hvem de forskjellige er fra forumet :)
Daniel HS hadde vel også noen bilder på lur så vidt jeg forsto hehe :wink: ...Må få tak i det ene bilde hon veninnen din hadde tatt av Celicaen på banen!! Det bilde VIL jeg ha! :)
 #301385  av Daniel HS
 
James: Skal se hva jeg klarer å fikse :wink: Og takk for turen forresten.

Griselyst å kjøre selv til neste år, men vil helst ha med en biltralle og en som kan trekke meg hjem igjen isåfall dersom jeg skulle rykke en clutch eller girkasse e.l :P

Fikk forresten sitte på i en BMW E30 med M3 motor, den hvite med sølvfarget front, stod Powerdrift i frontruten. Noen som har bilder eller film fra den? Ca. 16.30 tiden på søndagen, lå bl.a i pardrift med Fredric Åsebø og Supraen hans store deler av banen... :mrgreen:
 #301398  av James
 
Daniel HS skrev:James: Skal se hva jeg klarer å fikse :wink: Og takk for turen forresten.

Griselyst å kjøre selv til neste år, men vil helst ha med en biltralle og en som kan trekke meg hjem igjen isåfall dersom jeg skulle rykke en clutch eller girkasse e.l :P
Supert Daniel :D
Jeg kjørte no 30-40 runder og bilen fremdeles like hel :P ..må bare roe ned å kjøre rolig rundt banen 1-2 runder innimellom så går det bra! Kjørte på vått føre stort sett hele tiden, så da har man heller ikke like mye påkjenning på bilen.
celica_st185 skrev: dårli kvalitet, menmen :?
Bra jobbet !! Takker! :wink:
 #301400  av Daniel HS
 
James skrev:
Daniel HS skrev:James: Skal se hva jeg klarer å fikse :wink: Og takk for turen forresten.

Griselyst å kjøre selv til neste år, men vil helst ha med en biltralle og en som kan trekke meg hjem igjen isåfall dersom jeg skulle rykke en clutch eller girkasse e.l :P
Supert Daniel :D
Jeg kjørte no 30-40 runder og bilen fremdeles like hel :P ..må bare roe ned å kjøre rolig rundt banen 1-2 runder innimellom så går det bra! Kjørte på vått føre stort sett hele tiden, så da har man heller ikke like mye påkjenning på bilen.
Joa, men skal sies at jeg kjører noe hardere enn deg tror jeg :wink: Du får sitte på ute på Eikås 28 September, så skal vi se hva du sier etterpå :P
 #301406  av James
 
Daniel HS skrev:
James skrev:
Daniel HS skrev:James: Skal se hva jeg klarer å fikse :wink: Og takk for turen forresten.

Griselyst å kjøre selv til neste år, men vil helst ha med en biltralle og en som kan trekke meg hjem igjen isåfall dersom jeg skulle rykke en clutch eller girkasse e.l :P
Supert Daniel :D
Jeg kjørte no 30-40 runder og bilen fremdeles like hel :P ..må bare roe ned å kjøre rolig rundt banen 1-2 runder innimellom så går det bra! Kjørte på vått føre stort sett hele tiden, så da har man heller ikke like mye påkjenning på bilen.
Joa, men skal sies at jeg kjører noe hardere enn deg tror jeg :wink: Du får sitte på ute på Eikås 28 September, så skal vi se hva du sier etterpå :P
hehehe, greit skal sitte på da :wink: Hadde aldri kjørt på bane før og var som sagt vått på banen, så var begrenset på hvor mye jeg ville presse den.. Ville helst ikke drite meg ut ,da jeg hadde planer om å kjøre den hjem igjen til Bergen :)
Sist redigert av James den 09 sep 2008 15:47, redigert 1 gang totalt.
 #301409  av Daniel HS
 
James skrev:
Daniel HS skrev:
James skrev:
Supert Daniel :D
Jeg kjørte no 30-40 runder og bilen fremdeles like hel :P ..må bare roe ned å kjøre rolig rundt banen 1-2 runder innimellom så går det bra! Kjørte på vått føre stort sett hele tiden, så da har man heller ikke like mye påkjenning på bilen.
Joa, men skal sies at jeg kjører noe hardere enn deg tror jeg :wink: Du får sitte på ute på Eikås 28 September, så skal vi se hva du sier etterpå :P
hehehe, greit skal sitter på da :wink: Hadde aldri kjørt på bane før og var som sagt vått på banen, så var begrenset på hvor mye jeg ville presse den.. Ville ikke helst ikke drite meg ut ,da jeg hadde planer om å kjøre den hjem igjen til Bergen :)
Hehe... Ja, forstår at du heller tar det med ro enn å drite deg ut på første banekjøring og ende opp med knust/havarert bil på østlandet. Men så iallefall ut som du koste deg :wink:
 #301413  av James
 
Skal jeg låve deg!!! :mrgreen: Gleder meg som en unge til neste gang!
Bare synd vi på vestlandet må reise helt til Rudskogen/Våler for å få kjørt på bane :roll:
 #301432  av Lørnings
 
Trodde Eikås lå ved bergen? Jeg bor rett utafor oslo, og JEG syns det er langt til våler og rudskogen liksom :P
 #301437  av James
 
Lørnings skrev:Trodde Eikås lå ved bergen? Jeg bor rett utafor oslo, og JEG syns det er langt til våler og rudskogen liksom :P
Eikås er jo bare en liten gokartbane. Får så vidt tømt første gear og opp i andre før en sving kommer...
Langt fra Oslo til Rudskogen?! :shock: Er da jeg føler jeg nesten er framme, hehe. Etter jeg reiste til Brønnøysund for å hente Celicaen for så å kjøre den ned til Bergen igjen føles ikke Bergen - Rudskogen/Våler noe langt ut lenger :P
Noen som foresten kjenner til en sølvfarget Supra mk3 som kjørte på Rudskogen i helgen?
 #301443  av Lørnings
 
mk3'en var en svensk shabby sak! Var bortom og kikka på den såvidt i depoet 8)