TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Et lite sensommer treff i sandvika søndag 7 sept.

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #300896  av junkern
 
Siden tilbakemeldingene var bra på et treff i drammen-oslo omeråde, setter vi opp et lite treff på kadettangen søndag 7/9-08. treffe vil bli holdt på grusparkeringen ut mot kalvøya.Planen er å sette igang i 15 tiden. alle er velkommen til en hygelig offtopic prat og bilprat, samt skryting og spørsmål. dessverre er politiet i sandvika ikke veldig begeistret for burning sladding ol, så vi ber dere ta det litt varsomt. evt spørsmål kan rettes til meg via pm eller telefon 98002547.

Vi bestiller pent vær!
 #300901  av Supramk3turbo
 
Huffda, det ble så snart ja. Jeg får nok litt problemer med den. Er på jobb nå :cry:
 #300938  av Magne_F
 
Ikke for å ødelegge gleden, men det er "Båter i sjøen" messe på kadettangen nå. Slutter kl 18 på søndag, men jeg tror parkeringen er forbeholt utstillerne. Uansett veldig kaotisk der. Tror jeg ville valgt en annen plass eller annen dag.
 #300999  av junkern
 
dere sa noe der. flytter treffet til parkeringen på plantasjen ved rud/kolsås. adressen dit er Johs Haugeruds v 20, 1351 Rud . samme tid.

det vil også komme folk fra midnightclub.no denne dagen. håper på pent vær. alle er velkommen med eller uten bil.
 #301131  av mulle-mek
 
ser ut til at jeg kommer en tur sjekket været meldt opphold frem til 1800 :D men adressa ville ikke inn på gps er de til høyre opp til komunelagret eller rett fram isteden
 #301135  av mulle-mek
 
ErikG skrev:http://www.1881.no/Map/Partner/Startsid ... _Fane_Kart

Er ved Rud videregående skole. Like ved Toyota Rud;)

Kan prøve å legge inn Hauger skolevei i stedet.
da finner jeg de var oppe ved dønski og jobbet en gang i tiden sykehus el noe i den sjangeren
 #301199  av junkern
 
hvis noen har problemer med å finne frem kan dere ringe meg på 98002547, jeg drar bortover dit nå.