TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Streetmeet Bergen 12. Oktober

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #303483  av TurboDevil
 
Bergen Gatebilklubb skal ha Streetmeet på parkeringen til
Åsane senter søndag 12. Oktober klokken 17.00
Inviter med alle du kjenner og møt opp.

Dette blir sikkert siste treffet før snøen kommer
 #303489  av Kjelliken
 
Og jeg er jo selfølgelig i På tur så får ikke med meg denne. :evil:
 #303516  av James
 
Regner med jeg tar meg en tur :wink:
 #303695  av ErlendE9
 
jeg kan sikkert ta en tur dit men lurte på en ting er det for clean biler eller ? :?

jeg har jo en ganske litt harry/ungdomsbil Toyota Corolla EE90 5 dørs med 2 stk svarte luftinntak på panseret osv og det e ingen som har det slik som min . jeg er den eneste i Bergen som har det slik :)
 #303701  av Daniel HS
 
Tror ikke din bil blir den mest harry bilen som kommer :P Bare å møte opp. :)
 #304240  av ErlendE9
 
ok men jeg kommer i hvertfall 8)
 #304510  av Daniel HS
 
Så noen herfra i dag. James, Madness og meg selv stod iallefall ved siden av hverandre. Var en annen Celica Turbo der også, men vet ikke om det er noen her inne? Ellers var det noen Celica T20er der. Mener også jeg så bilen til ErlendE9?

Noen andre her som var der?
 #304530  av James
 
Daniel HS skrev:Så noen herfra i dag. James, Madness og meg selv stod iallefall ved siden av hverandre. Var en annen Celica Turbo der også, men vet ikke om det er noen her inne? Ellers var det noen Celica T20er der. Mener også jeg så bilen til ErlendE9?

Noen andre her som var der?
Var bra oppmøte idag ja...Faen meg flere Celica GT4er på Streetmeetet idag ,men det var på alle Gatebiltreffene tilsammen i år! hehe. Han med den svarte styla gt4en er Unzane på forumet! Noen som har bilder fra meetet foresten?? :)