TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TSogn Landstreff Nord 12-14Juni 2009(NYHET Turboneger)

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #325676  av supratt
 
Begynner virkelig å glede meg til ACR nå. Jeg var oppover på Club-Honda treffet i fjor med NSX-T,en, men ikke sommertreff.

Starter sesongen med å dra til Nurburgring 17 mai da, og på mandag kjøre på Nordschleife igjen :D :D Det blir MAGISK, dog med rent a race car 8) Så uti uken begynner vi forberedelsene til 24hour på Nurburgring med vår Civic Type-R som skal kjøres fra lørdag til søndag(24timer)
Det blir helt SYKT rått, 6 biler i hver PIT og over 270 startende biler, alt fra Polo,er til værsting Porsche,IS-F,LF-A osv :twisted: 8)


Blir gøy med sommertreff og møte alle TS-OGN,ere igjen. For nå har det blitt ett nyere Toyotaprodukt i familien igjen. Supraen er jeg blitt så redd for at den kjøres ikke mye lenger :?

NSX-T,en måtte jo vike, da vi skal bli foreldre i seint på juli i år :D Skal bli MAGISK å tyne GS,en litt på bane :twisted: Vet den takler det uten problemer, for har gjort det før med GS300,en jeg hadde :)

(er ivrig nå, for på fredag drar jeg til Bergen og henter vår "nye" bil, og nye felger kommer i posten innen fredag forhåpentligvis :D )
 #325716  av supratt
 
hmsilset skrev:grattis med ny bil igjen :D Gleder meg til å se bilder!
Takk for det :D

Ja, jeg gleder meg til Bergenstur på fredag for å hente GS,en jeg :)

Skal få lagt ut bilder så fort jeg har fått hentet den og iallefall fått på nyhjulene...
 #325733  av hmsilset
 
supratt skrev:
hmsilset skrev:grattis med ny bil igjen :D Gleder meg til å se bilder!
Takk for det :D

Ja, jeg gleder meg til Bergenstur på fredag for å hente GS,en jeg :)

Skal få lagt ut bilder så fort jeg har fått hentet den og iallefall fått på nyhjulene...
må bare svare opp topic en gang til :D Ikke ta hurtigruta dit da.Jeg var så fyllesjuk da jeg henta mr2n min i Bergen at jeg knapt klarte å spise saftis,hehe.tar på å feste med tyskere og pensjonister fra 70-90 :P Ja,han eldste var faktisk 90 og satt og drakk whisky da jeg stod opp i 8 tida :P
 #325808  av supratt
 
Hehe, nei jeg tar fly fra Trondheim så tidlig som 06.40 i morgen da jeg må være tilbake i Trondheim innen 20.00 for å levere RX8,en til ny eier 8) Blir litt småstress det da, men må gå :) Var skikkelig inndrukket han fyren på 90! år da :?
Dæven, hadde ikke hatt sjangs til ett slikt kalas :roll:

Når drar du opp til ACR da? Bli med på kolonne fra Trondheim på Torsdag morgen? Kan jo overnatte til meg om du ikke har det klart enda :)
 #325866  av hmsilset
 
supratt skrev:Hehe, nei jeg tar fly fra Trondheim så tidlig som 06.40 i morgen da jeg må være tilbake i Trondheim innen 20.00 for å levere RX8,en til ny eier 8) Blir litt småstress det da, men må gå :) Var skikkelig inndrukket han fyren på 90! år da :?
Dæven, hadde ikke hatt sjangs til ett slikt kalas :roll:

Når drar du opp til ACR da? Bli med på kolonne fra Trondheim på Torsdag morgen? Kan jo overnatte til meg om du ikke har det klart enda :)
Tidlig opp du i morgen da :o Jeg er i tvil igjen.må ha penger til dekk og diverse reperasjoner før jeg kan dra dit.Om jeg drar så blir det på sparket omtrent :P
 #325889  av tojo
 
hmsilset skrev:
supratt skrev:Hehe, nei jeg tar fly fra Trondheim så tidlig som 06.40 i morgen da jeg må være tilbake i Trondheim innen 20.00 for å levere RX8,en til ny eier 8) Blir litt småstress det da, men må gå :) Var skikkelig inndrukket han fyren på 90! år da :?
Dæven, hadde ikke hatt sjangs til ett slikt kalas :roll:

Når drar du opp til ACR da? Bli med på kolonne fra Trondheim på Torsdag morgen? Kan jo overnatte til meg om du ikke har det klart enda :)
Tidlig opp du i morgen da :o Jeg er i tvil igjen.må ha penger til dekk og diverse reperasjoner før jeg kan dra dit.Om jeg drar så blir det på sparket omtrent :P
OBS! Siste dag for booking av rom er 22 Mai,da kanselleres resterende bookede rom.
 #326465  av Supramk3turbo
 
I følge påmeldingslisten er vi 7 supra mk3'ere som skal oppover...Ingen fler?? :D
 #326467  av Andreazz
 
Supramk3turbo skrev:I følge påmeldingslisten er vi 7 supra mk3'ere som skal oppover...Ingen fler?? :D
Joo, kommer en mørkeblå en fra Trondheim..

Noen som kan fortelle meg hvor på karte jeg finner ACR? Har leita på gulesider, norge i bilder, ACR.no osv nå, men finner ingenting :shock:
 #326470  av hmsilset
 
Andreazz skrev:
Supramk3turbo skrev:I følge påmeldingslisten er vi 7 supra mk3'ere som skal oppover...Ingen fler?? :D
Joo, kommer en mørkeblå en fra Trondheim..

Noen som kan fortelle meg hvor på karte jeg finner ACR? Har leita på gulesider, norge i bilder, ACR.no osv nå, men finner ingenting :shock:
det er lett å se.Er skilt dit 2 mil etter Mo i Rana.Er ikke lett å finne på noe kart nei...
 #326475  av Supramk3turbo
 
Andreazz skrev:
Supramk3turbo skrev:I følge påmeldingslisten er vi 7 supra mk3'ere som skal oppover...Ingen fler?? :D
Joo, kommer en mørkeblå en fra Trondheim..

Noen som kan fortelle meg hvor på karte jeg finner ACR? Har leita på gulesider, norge i bilder, ACR.no osv nå, men finner ingenting :shock:
Tøft :D Da er vi 8 da...Burde klare 10 :D
 #326497  av chris
 
ArildM skrev:Lett å finne på kartet :)
http://www.gulesider.no/kart/;jsessioni ... %3Daddress
Og om man skal søke det opp på en navigasjonsenhet er det enklest å søke på Storforshei og bare svinge av når man ser skiltet til ACR. Veiene oppover der er som oftest ikke med på navi'ene, og i hvert fall ikke akkurat der hvor banen er :)
 #326522  av tojo
 
Evnt. søk på Ørtfjellveien (veien opp mot ACR)
Så tar du av første vei til venstre(rett før en bro som går over veien) Dette er en vei uten navn på kartet.

OBS! Til dere som har tenkt å booke hotell ,siste frist førstkommende fredag(22Mai) for mer info se: viewtopic.php?f=53&t=30904
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 13