TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Gocart kveld i oslo ? ( harald huysmann )

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #310246  av |plumbo
 
Lufter ideen noen som kunne tenke seg og tatt et par runder der med litt mat etter på eller noe en kveld på nyåret ?

Edit Dato er satt til Torsdag 5 Februar !
oppmøte er kl 18.00!
Antall bestilte plasser ( så langt er 8 Med muilgheter for og endre! ) De som er med er :
1. Ina
2. Jorgen20
3. |plumbo
4. ReWrite
5. ledig
6. ledig
7. ledig
8. ledig

Hvis du er på meldt og ikke kan komme GI BESKJED OM DET ! Ellers Blir du krevd for pengene ;);) Med andre ord : På melding er binende !
Sist redigert av |plumbo den 22 jan 2009 19:05, redigert 6 ganger totalt.
 #310268  av ina
 
det kunne vært gøy!!
 #310282  av ina
 
jeg kan heller ikke kjøre gocart, men har prøvd det og det er gøy!!!
 #310286  av ErikG
 
Skal sikke se bortifra at jeg kan være med på noe sånt nei. Er morsom banen der så det er konge. Spes om det er kaldt gulv og det ikke er kjørt så aktivt før. Da er det drifting for alle penga!! Satse på ikke grinete flaggvakter!!
 #310290  av |plumbo
 
Jeg skal ta og ringe og snakke med dem og se om jeg kan få ordnet en gruppe pris osv i løpet av morra dagen eller fredag ( har en lang tur til halden i morra som jeg blir sittende og puttre i 17m og røyke så da blir det nok mer enn tid nok til og ringe ;)
 #310292  av ina
 
planlegg det en dag jeg kan a :P
etter den 11.1, og hverdager eller lørdag... hehe
 #310293  av ina
 
|plumbo skrev:Jeg skal ta og ringe og snakke med dem og se om jeg kan få ordnet en gruppe pris osv i løpet av morra dagen eller fredag ( har en lang tur til halden i morra som jeg blir sittende og puttre i 17m og røyke så da blir det nok mer enn tid nok til og ringe ;)
sorry hvis jeg ødelegger nå men... her er priser..

http://www.hhk.no/priser.php
 #310296  av sindrejl
 
fy f.. :shock:

Priser!
 #310516  av |plumbo
 
Ja det koster :\ men men .. har gått i glømme boka det og ringe skal se om jeg får det til på mandag . ( vet 200sxogn fikk gruppe rabbat når jeg var med de og kjørte )